Cruiser poznatog izgleda, sada s motorom iz Africe Twin
Šuškalo se o velikom Rebelu neko vrijeme, što je i logično s obzirom na popularni model od 500 ccm. Lagan za upravljanje, s niskim težištem, pogoduje početnicima i povratnicima. A sada stiže snažniji model, koji koristi pokretačku snagu Africe Twin.
Redni dvocilindarski motor je prilagođen novoj ulozi i razvija 87 KS pri 7000 o/min. Tu je i 98 Nm okretnog momenta iz obujma od 1084 ccm, a potencijalni kupci zasigurno će pozdraviti ideju opcionalnog DCT automatskog mjenjača.
Honda se odlučila za gumu 130/70 promjera 18 cola sprijeda, s jednim diskom od 330 mm s četveroklipnim čeljustima. Straga je 16-colni kotač s gumom 180/65 i disk promjera 256 mm. S punim spremnikom goriva Rebel 1100 broji 223 kg, a opcionalni DCT donosi sljedećih 10 kg na vagu.
Svjetla su u LED tehnologiji, instrumente prikazuju tekući kristali (LCD), a na osnovnom popisu opreme nalazi se tempomat kao i kontrola podizanja na stražnji kotač (wheelie-control), što je sasvim neobično za klasu kojoj motocikl pripada.
Dostupne boje su Bordeaux crvena metallic i Gunmetal crna metallic. Na popisu opcija pronaći će se ponešto za svakoga, od sustava prtljage nadalje. Cijene još nisu poznate, ali put do potencijalnih kupaca vodi u pravom smjeru, barem sudeći prema popularnosti Rebela 500 koji je osvojio simpatije brojnih kupaca u Europi.