Novosti | Novi broj Auto motor i sporta - od ponedjeljka na kioscima
Prvi test
Volkswagen Passat 1.6 TDI BlueMotionBudući štedljivi miljenik svih slojeva hrvatskog društva, automobil s
kojim jednostavno više vrijedite i s kojim vas susjedi puno prije
pozdravljaju
HR test
Honda Accord - Klasičnim testom kroz Hrvatsku provjerili smo koliko japanska sportska limuzina odgovara hrvatskim željama i potrebama
Vozili smo
Peugeot 508 Limuzinski predstavnik u klasi u kojoj Peugeot tradicionalno pravi izvrsne automobile niti ovaj put nije razočarao
Novi Stratos Ikona relija dobila je nasljednika jednako zapaženog izgleda i briljantne tehnike
Testovi
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite Klasičan muški automobil modernog oblika dobio je posve novi motor koji puno bolje odgovara njegovim potrebama
Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Za nama je 30.000 kilometara i prve sitnice zbog kojih smo morali ići u servis
Mazda3 2,2 CD150 Još malo pa gotovo jer s Mazdom smo prešli više od 80.000 kilometara
Usporedni test
Ford S-Max 2.0 Ecoboost i 2.2 TDCiObiteljski automobili nisu i zabavni. Sasvim suprotno vrijedi za S-Max.
Pitanje samo ostaje je li bolji izbor dizelski ili benzinski motor
Servis
Zupčasti remen Njegov je popravak užasno skup pa s njegovom zamjenom, točno prema uputama proizvođača, ne smijete kasniti
Istraživanje
Top 10 Među deset najprodavanijih modela prošle godine odabrali smo svoje favorite za svaki pojedini model
Tehnika
Lijepljenje - plastika pojačana ugljičnim vlaknima Jeftiniji karbon dugo se doimao nemogućim, pa ipak cijena mu je pala i otvorila brojna nova poglavlja masovne primjene
Fascinacija
Opel RAK Jedini smo iz novinarskog svijeta upravljali tim neobičnim automobilom za koji bi raketoplan bio puno precizniji izraz
Klasici Posljednji nastavak serijala o prepoznavanju oldtimera i klasičnih automobila kojima će u budućnosti rasti vrijednost
Reportaža Adrenalinski parkovi danas su nešto sasvim različito od stvarnog svijeta
Sport
Citroën DS3 WRC U povodu predstavljanja novog francuskog WRC-automobila nekoliko
smo prigodnih pitanja uputili Olivieru Quesnelu, direktoru Citroën Racinga
Formula 1Hoće li nova striktna pravila te pokretno stražnje krilo iz temelja
izmijeniti svijet Formule 1, odnosno donijeti posve nove taktike?
Zajednica | Komentari