Frezane kočne čeljusti izvedene su iz onih koje se koriste u Moto GP-u
Hoće li SBK-čeljusti biti izrađene po uzoru na one iz Moto GP-a (od legure aluminija i litija) još uvijek nije poznato. Ukoliko budu, tada će se SBK-motocikli naći u slavnom društvu NASA-inih space shuttleova, A380-ica ili pak modernih borbenih zrakoplova. Posebno su razvijene za vruće ljetne utrke kada temperatura zraka prelazi 35 stupnjeva Celzija.
Kako bi kočnice izdržale visoke vanjske temperature bez negativnog efekta 'fadinga' (pomjeranja točke 'hvatanja' kočnice), u radijalno montirane kočne čeljusti su ugrađena dodatna rashladna rebra koja za cilj imaju snižavanje temperature kočnih pločica i kočne tekućine. Kočne čeljusti će u SBK-u djelovati na metalne diskove, budući da pravila zabranjuju upotrebu karbonskih koji se pak koriste u Moto GP-u.
Hoće li nove Brembove kočne čeljusti postati serija? Sasvim je sigurno da je samo pitanje trenutka kada će ova vrhunska komponenta pronaći svoje mjesto na serijskim superbikeovima.