Supersportaš srednje kategorije razvija 73,4 KS, a masa iznosi 188 kg
Supersportski motocikli kakve smo dosad poznavali možemo slobodno – zaboraviti. Rađa se nova klasa, uvelike temeljena na aktualnim nakedima srednje klase. U Yamahinom slučaju, osnovu predstavlja MT-07 i njegov redni dvocilindarski motor snage 73,4 KS pri 8750 o/min i 67 Nm pri 6500 o/min, uparen sa šeststupanjskim mjenjačem. Ali, sada je i quickshifter na popisu opcija.
Za razliku od ranije pridošle Aprilije RS 660, Yamaha R7 ima elektronički paket sveden na apsolutni minimum, tu su tek ABS i klizna spojka sa servo funkcijom. Nema kontrole trakcije, nema modova vožnje. Ovjes je ipak dorađen, sprijeda se nalazi podesiva USD vilica iz Kayabe i radijalna četveroklipna kliješta s diskovima promjera 298 mm, s time da je i kočna pumpa radijalna. Stražnji amortizer podesiv je predopterećenju opruge i povratu, a stražnja kočnica je neizmijenjena.
Kokpit je digitalni (fotografije još nisu objavljene), a geometrija okvira ponešto se razlikuje od one na MT-07. Kut glave okvira iznosi 66,3 stupnja, što je jedan stupanj manje nego na nakedu, a to je rezultiralo nešto kraćim međuosovinskim razmakom od 1395 mm, uz jednak predtrag od 90 mm.
Prva ugradnja guma je hypersportski Bridgestone S22 u poznatim dimenzijama 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17. Sportski oklopi uvelike su slični onima na modelima R6 i R1, s karakterističnim krojem prednjih LED svjetala. U prodajnim salonima novi R7 očekuje se potkraj godine, na raspolaganju su plava i crna boja, a cijene zasad nisu poznate.
Ovako na prvu, čini se da Yamaha s modelom R7 ne drži na nišanu Apriliju RS 660, koja ipak odskače po pitanju snage, elektroničkog paketa, ali i cijene (87.200 kn). Ako u Yamahi formiraju prihvatljivu cijenu koja neće značajnije odstupati od nakeda MT-07 (58.500 kn za gotovinu), uspjeh ne bi trebao izostati.