Kineski proizvođač ponudio je nove kopije bavarskog GS-a i bolonjskog streetfightera
O kineskoj
kopiji Ducatija 959 već smo pisali, a povrede intelektualnog vlasništva dobile su nastavak. Iako je riječ o besramnoj kopiji dizajna, u kineskoj kulturi poželjno je što više se približiti originalu. Kako god gledali na ovaj potez, iz aviona je vidljivo da kineski model MX vjerno preslikava Ducatijev dizajn modela Panigale V4 i Streetfighter V4, dok je MX500-7D snažno inspiriran BMW-ovim modelom GS, ali jasno, bez boxer-motora.
I dok su vizualno vrlo bliski izvornim modelima, kineski strojevi nude skromne performanse. Osim twina obujma 471 ccm koji pokreće kopiju Panigalea 959, snažniji MX koji kopira Panigale i Streetfighter V4 pokreće verzija dvocilindarskog motora obujma 650 ccm. Inače, twin od 471 proizvod je kineskog Loncina, također je riječ o tehničkoj preslici Hondinog motora koji ovdje razvija 48 KS. Performanse i nisu tako loše, ubrzanje do 100 km/h iznosi 6,1 s, uz najveću brzinu od 165 km/h.
Snažniji twin od 650 ccm temelji se na Kawasakijevoj konstrukciji motora koji nalazimo u modelima ER-6 i Z 650, snaga je 60 KS, znači šest manje nego u Kawasakijevim motociklima. Ostale tehnikalije uopće ne izgledaju loše, osim upside-vilice tu su i radijalna kočna kliješta, ABS, kao i stražnja mono-vilica. Gume? Uobičajenih dimenzija, 17-colne 120/70 sprijeda i 190/50 straga. Za razliku od Ducatijevih originala koje si malo tko može priuštiti, kineske kopije mogu se kupiti za protuvrijednost od 4500 eura.