Kineski proizvođač snažno se inspirirao modelom iz Bologne
U dizajnerskom smislu, Kinezi su plagijatori svoje vrste. Njihovi klonovi obično su besramne kopije koje su do posljednjeg detalja vjerne originalu. I bez obzira na to što ih po Europi lako gone zbog krađe intelektualnog vlasništva, u azijskim zemljama Moxiao 500RR lako nalazi put do svojih kupaca.
Na prvi pogled, kineski supersportaš identičan je Ducatiju 959 Panigale. Ipak, ugrađena tehnologija je ona s najnižih polica, redni dvocilindarski motor stiže iz Loncina, obujma je 471 ccm i razvija 47,5 KS pri 8500 o/min. Moxiao deklarira ubrzanje 0-100 km/h za 6,1 s i najvećih 165 km/h. Dakle, izgled itekako vara.
Kočnice su nešto bolje, sprijeda su diskovi promjera 230 mm i radijalne čeljusti. Zanimljivo, tu je i stražnja mono-vilica, dok je sprijeda upside-down. Gume su vrlo konkretne, na 17-colnim kotačima sprijeda je format 120/70, a straga 190/50, što je svakako pretjerano za slabašan motor od 48 KS. Jasno, sve navedeno ima kudikamo povoljniju cijenu od originala, za Moxiao 500 RR potrebno je izbrojati oko 4500 eura.