Motorevija
PRETRAGA
2011-05-23 10:09:47 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Otpočeo veliki test Bridgestoneove gume BT016 PRO

Tekst: Ivan Tomšić, Slike: Ivan Tomšić, Brano Žuža, Ivan Lovrić






Zahvaljujući Bridgestoneu Hrvatska i tvrtki Auto Antonio d.o.o. iz Splita dobio sam na test set guma bridgestone BT016 PRO.
Nova hipersportska guma s genima Moto GP-a najnoviji je član Bridgestoneove obitelji, a svoje mjesto je našla između sport touring gume BT023 i trkaće gume za cestu BT003 racing street.
Izvorni model Bridgestoneove hipersportske gume BT016 bila je svojevrsna mala revolucija u segmentu višekomponentnih guma te je postavila visoke standarde.

Novi hipersportski battlax - za razliku od starog modela koji je imao petokomponentnu smjesu za stražnji pneumatik i trokomponentnu smjesu za prednji pneumatik - koristi trokomponentnu tehnologiju za oba pneumatika uz poboljšanja u segmentu trajnosti gume, gripa na mokroj podlozi te samih povratnih informacija. Na samom razvoju gume radila su četiri Bridgestoneova tehničara iz Moto GP-a.

Je li moguće poboljšati tako dobru gumu? Ovaj test će to pokazati.



Na testu su gume bridgestone BT016 PRO u dimenziji 120/70-17 prednji pneumatik te 190/55-17 stražnji pneumatik.
Testni motocikl je kawasaki ZX-10R iz 2006. godine sa 180. čistih japanskih konjića na stražnjem kotaču koji će novi battlax staviti na kušnju. Uz to, da test bude što zanimljiviji, dio vožnje će se provesti na kawasakiju Z 1000 koji je opremljen starim modelom bridgestone BT016 pa će biti puno lakše povući paralelu između novog i starog modela battlaxa.
Iskustva s Bridgestoneovim pneumaticima imam puno jer sam probao sve modele - od BT014, BT016, BT002 racing street pa sve do zadnje BT003 racing street. Test će biti baziran na cestovnoj vožnji uz izlet na trkaću stazu na kraju testa.
No, to nije sve! Tijekom testa novi battlax s genima Moto GP-a testirat ćemo na gromovniku iz Noale, apriliji tuonu s moćnim V2 agregatom. Tako da će biti mnogo kušnje za novi Bridgestoneov uradak.

Sam test započeo je prije dvadesetak dana. Prvi dojmovi su fantastični - ako ste se vozili na izvornom modelu BT016 i bili zadovoljni s njim, vjerujte da ćete s novim battlaxom biti oduševljeni. Količina početnog „hladnog“ gripa je najveće iznenađenje, uz iznimnu mirnoću prednjeg kraja motocikla pri oštroj cestovnoj vožnji.
Detaljna analiza s pregršt informacija slijedi uskoro.

Trenutno se bridgestone BT 016 PRO nudi u sljedećim dimenzijama:

prednji pneumatik
120/70-17

stražnji pneumatik
180/55-17
190/50-17
190/55-17

Za sve informacije o cijenama obratite se gospodinu Ivanu Ujeviću iz tvrtke Auto Antonio d.o.o. na broj telefona 021/684-205.





2011-05-31 21:16:04

Sretno u testu i čekamo nastavak a možda i osobno dođemo na testiranje

2011-05-31 21:13:14

Vrhunski motori za test vrhunskih guma

Kawasaki ZX-10R 2006-

Kawasaki ZX-10R 2006

�daje

Obujam: 998 cm3

Snaga: 175 k (129 KW) 11700 rpm

Okretni moment: 115 Nm @ 9500rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 190/55 - 17

Obujam spremnika: 17 l

Dužina: 175 kg

: 290 km/h

Kawasaki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R