Jednocilindarski motor ima hlađenje tekućinom i elektronsko ubrizgavanje goriva
Dvotaktni motori polako nestaju sa scene uslijed sve strožih ekoloških normi. Riječ je o pogonskim jedinicama koje su i pomalo nepraktične jer sagorijevaju mješavinu benzina i dvotaktnog ulja, a pritom su bučne i proizvodne mnogo dima. S druge strane, njihov karakter i nastup, kao i visoke performanse malo koga ostavljaju ravnodušnim. Do danas su preživjeli prije svega zahvaljujući motocrossu i hard enduru gdje su dvotaktaši mnogima prvi izbor. Jasno, govorimo o vožnji po stazama, šumama i gorama, a ne javnim prometnicama jer se takvi motocikli ne mogu registrirati.
Najnoviji Minarellijev uradak okreće ploču i zahvaljujući modernim tehnologijama uspijeva zadovoljiti normu Euro 5. Tekućinom hlađeni jednocilindraš s elektronskim ubrizgavanjem goriva namijenjen je za enduro modele, konkretno Fantic XE 300, čiji će vlasnici moći registrirati motocikl i legalno prometovati cestama do željene destinacije te potom napustiti asfalt, što eliminira komplikacije oko prijevoza kombijem, odnosno prikolicom. Točne specifikacije novog motora još nisu objavljene.