Simbioza talijanskog vozača i talijanskog motocikla u najprestižnijem moto-natjecanju
Određen je sastav tima koji će uvesti Apriliju u MotoGP svjetsko prvenstvo 2015. Nakon obavijesti o Alvaru Bautisti, Marco Melandri službeno je potpisao ugovor, odmah nakon završetka Superbike sezone 2014. gdje je sa 6 pobjeda i 5 plasmana na podij značajno pridonio Aprilijinom osvajanju naslova prvaka među konstruktorima.
S dva nova naslova prvaka koje je osvojila u WSBK prvenstvu, Aprilia ulazi u MotoGP prvenstvo, godinu dana ranije od planiranog. Kako je objavljeno u rujnu, Aprilia Racing potpisala je ugovor s Gresini Racing timom, pa će Aprilia motocikli četiri godine sudjelovati na prvenstvu pod vodstvom Gresini Racinga, počevši od 2015. godine.
Rođen 1982. godine, Marco Melandri započeo je svoju karijeru vrlo mlad u minimotu gdje je osvojio talijansko prvenstvo 1992. i 1994. godine. Prelaskom u klasu 125 postao je talijanski prvak 1997. godine. Zahvaljujući tom naslovu uspio je ući u MotoGP prvenstvo u klasi 125. Nakon trećeg mjesta 1998. i drugog mjesta 1999. godine, Marco je prešao u snažniju klasu 250 s Aprilijom. To je bio početak suradnje Melandrija i Aprilije u kojoj je 2000. godine prvenstvo završio na petom mjestu, 2001. na trećem mjestu, a 2002. godine osvojio je naslov prvaka s 9 pobjeda i dva plasmana na podij u ukupno 16 utrka.
2011. godine Marco Melandri prebacio se u Svjetsko Superbike prvenstvo gdje je odmah postao jedan od ključnih igrača pa se već u svojoj prvoj sezoni borio za naslov prvaka i završio prvenstvo na drugom mjestu. 2012. godine sezonu je završio na trećem mjestu dok je i 2013. godine također bio u borbi za naslov prvaka te je sezonu završio na četvrtom mjestu. U sklopu WSBK prvenstva ukupno je ostvario 19 pobjeda i 31 plasman na podij.
U svojoj relativno kratkoj povijesti, Aprilia se ponosi osvajanjem 54 naslova svjetskog prvaka (38 u MotoGP-u, 7 u Superbikeu i 9 u off-road disciplinama) koji je čine jednom od najtrofejnijih motociklističkih marki na svijetu. Brojni vrhunski vozači današnjice, kao što su Biaggi, Capirossi, Rossi, Melandri, Simoncelli, Stoner i Lorenzo, vozili su i pobjeđivali s Aprilijom.