Motorevija
PRETRAGA
2012-10-03 11:54:19 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Veća snaga (184 KS) i okretni moment (117 Nm), napredni elektronski sustav kontrole motocikla APRC, nova ergonomija i veći spremnik goriva

Najnaprednija cestovna verzija izvanredne aprilije RSV4 proizlazi izravno iz svjetskog prvenstva Superbike u kojem ovaj talijanski motocikl s V4 pogonskim agregatom od 1000 cm³ vodi u ukupnom poretku.

Predstavljen u Kölnu na moto sajmu Intermot koji je otvoren za posjetitelje od 3. do 7. listopada, uz peterostrukog svjetskog prvaka Maxa Biaggija, najboljeg vozača Aprilia Racing Teama, aprilia RSV4 factory ABS model godine 2013. tehnološki je najnaprednija verzija motocikla koji je postavio nova mjerila u segmentu sportskih motocikala.

Max Biaggi i nova aprilia RSV4 factory ABS

Dva naslova prvaka na svjetskom prvenstvu Superbike, dvadeset pobjeda, četrdeset i sedam plasmana za pobjednički podij; aprilia RSV4 legenda je u svijetu super sportskih motocikala. Ekskluzivni i uski V4 pogonski agregat od 1000 cm³, koji ga čini jedinstvenim u svijetu, besprijekorna šasija i najnapredniji elektronski sustav kontrole na tržištu postavljaju ga na vodeću poziciju na trkaćoj stazi kao i na usporednim testovima vodećih međunarodnih specijaliziranih časopisa.



Novi RSV4 Factory ABS najsnažniji je, najsigurniji, tehnološki najnapredniji i najagresivniji RSV4 ikad proizveden. Uz novi, napredni, sportski ABS sustav s višestrukim mapama rada (koji se može isključiti), aprilia RSV4 dolazi i s većom snagom koja proizlazi iz sada već dobro poznatog V4 pogonskog agregata i iznosi 184 KS uz okretni moment od 117 Nm pri 10.500 o/min.

APRC elektronski sustav kontrole motocikla razvijen je u trkaćem odjelu Aprilije (najtrofejniji europski trkaći odjel sa 49 naslova svjetskog prvaka) te je dodatno unaprijeđen. Novi, veći spremnik goriva od 18,5 l i nova ergonomija upotpunjuju nove karakteristike motocikla čiji je cilj jačanje dominacije aprilije RSV4.



Tehnička superiornost najbolje dolazi do izražaja na trkaćoj stazi. Uz jedno kolo do kraja SBK prvenstva 2012. u kojem se natječu najveće svjetske motociklističke marke, aprilia RSV4 i Max Biaggi vode u ukupnom poretku.

Max Biaggi ovog vikenda dolazi na francusku stazu Magny-Cours kao vodeći u ukupnom poretku vozača s prednošću od 30,5 bodova ispred Toma Sykesa (Kawasaki), 38,5 bodova ispred Marca Melandrija (BMW) i izvanrednih 68,5 bodova ispred Carlosa Chece (Ducati). U ukupnom poretku među konstruktorima Aprilia s Maxom Biaggijem i Eugeneom Lavertyjem ulazi u posljednju borbu sezone za naslov svjetskog prvaka s velikom prednošću od 28,5 bodova ispred BMW-a, 47,5 bodova ispred Ducatija, 66 bodova ispred Kawasakija, 152 boda ispred Honde i 292 boda ispred Suzukija. 




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R