Za 2025. Yamaha nadograđuje Tracer 9 s još inovativnijom tehnologijom, uključujući prilagodljiva matrix LED prednja svjetla i automatski mjenjač Y-AMT
Kao prva u svijetu motocikala, Yamaha Tracer 9 GT bit će opremljena adaptivnim matrix LED prednjim svjetlima od 2025. Ovaj sustav sastoji se od nekoliko LED jedinica za kratka i duga svjetla i male kamere postavljene iznad njih. Ova kamera ne snima fotografije i filmove, ona snima stanje u prometu, kao i prirodne izvore svjetlosti i vremenske prilike. S tim informacijama i unosom situacije u vožnji iz 6-osnog IMU-a, sustav dinamički prilagođava svjetlinu i distribuciju svjetla kako bi uvijek optimalno osvijetlio cestu - bez zasljepljivanja nadolazećih sudionika u prometu. Dostupne su tri razine osjetljivosti za odabir, a ručna intervencija moguća je u bilo kojem trenutku.
Kao sport-touring model, Yamaha Tracer 9 je predodređena za novi, djelomično automatizirani ručni mjenjač Y-AMT. U budućnosti će čak biti standard na Traceru 9 GT+ i nova opcijska alternativa quickshifteru na GT-u. Y-AMT mijenja stupnjeve prijenosa potpuno automatski ili se 6 stupnjeva prijenosa može birati pomoću palca i kažiprsta na prekidačima na lijevoj ručki - bez poluge spojke. Uzorak mjenjača je N-1-2-3-4-5-6, tako da je neutral u najnižem položaju.
Nakon nove homologacije Yamahe Tracer 9, GT i GT+ prema standardu Euro 5+, ključni podaci o motoru ostaju nepromijenjeni. Popularni i provjereni trocilindrični motor i dalje ima 890 ccm, proizvodi 119 KS (87,5 kW) pri 10.000 o/min i gura s 93 Nm pri 7.000 o/min.
Aluminijski okvir kombiniran je s produženim čeličnim stražnjim okvirom i poluaktivno kontroliranim komponentama šasije iz Kayabe (KYB). Novost su aluminijski kotači lijevani patentiranim postupkom "spinforging". Navodno su lakši i stoga olakšavaju vožnju, ključne riječi: neovješena masa. Yamaha je također doradila dvodijelna sjedala podesiva po visini, kao i položaj upravljača i oslonaca za noge - za još više udobnosti na duljim putovanjima. Hod ovjesa blago podignutog koncepta crossovera ostao je nepromijenjen i iznosi 130 milimetara sprijeda i straga.
Također novost na Yamahi Tracer 9 GT i GT+ su prekidači na upravljaču s pozadinskim osvjetljenjem i pokazivači smjera s funkcijom automatskog resetiranja. Tu je i bočni pretinac za sitnice s USB priključkom. Verzija GT+ dolazi s tvornički ugrađenim pogonskim lancem s DLC premazom od DID-a za koji se kaže da je posebno jednostavan za održavanje, robustan i stoga dugotrajan.
Zaslon u boji od 7 inča s mogućnošću povezivanja i integriranom kartografskom navigacijom iz Garmina je najsuvremeniji, a GT+ ima i prikaz tlaka u gumama. Sustav pametnog ključa i integracija sustava za prtljagu također su dobrodošle promjene. Dva bočna kofera su standardna na Tracer 9 GT i GT+, a topcase je opcionalan. Bez kofera i s punim spremnikom goriva od 19 litara, novi Tracer 9 GT na vagi pokazuje 227 kilograma, dok Tracer 9 GT+ s Y-AMT-om teži 232 kilograma.
Yamaha Tracer 9 GT i GT+ standardno dolaze s novim, proširenim i električno podesivim vjetrobranom i tempomatom. Na GT+, tempomat radi prilagodljivo jer je povezan s integriranim radarskim sustavom, kao i svjetla za upozorenje na mrtvi kut u retrovizorima. Još jedna dodatna tvornička značajka na GT+ su grijane ručke u deset stupnjeva. Sustavi pomoći osjetljivi na kut nagiba (ABS i kontrola proklizavanja) u kombinaciji s načinima rada koji se mogu odabrati i programirati također su dobrodošle novosti.
Nova Yamaha Tracer 9 GT trebala bi krenuti u prodaju u veljači 2025., nakon čega slijedi novi GT+ u lipnju 2025. Yamaha još nije objavila cijene. Dostupne varijante boja su već poznate; zovu se "Ceramic Ice" i "Tech Black", a za GT+ i "Cobalt Blue" i "Icon Performance".