Novema Nova plasira na tržište francuski brend retro motocikala
Mash je francuski brend osnovan 2014., specijaliziran u segmentu motocikala manje kubikaže (125, 250 i 400 ccm). Dobro je poznat na tamošnjem tržištu gdje ostvaruje solidne prodajne rezultate, polako se probija i na njemačko, a nedavno je stigao i na hrvatsko tržište. Da ne bi bilo zabune, riječ je o motociklima koji se proizvode u Kini, uz jedan bitan detalj u cijeloj priči. Naime, iza svega stoji francuska SIMA (Société d’Importation de Motos et Accessoires), udruženje za uvoz motocikala i opreme s 30-godišnjom tradicijom. Pod svojim okriljem, SIMA u Francuskoj distribuira poznate marke kao što su TGB, Adly, Gas Gas i Hyosung, a Mash je njihov novi kućni brend.
Tehnička osnova jednostavna je i nekomplicirana, a pogonske jedinice su pod licencom proizvedeni jednocilindraši koji potječu od japanskih enduro motocikala iz ranijih era. Budući da je SIMA postavila nešto više kriterije kada je u pitanju završna obrada i ukupan dojam kvalitete, motocikli koje smo imali prilike vidjeti i opipati u prodajnom salonu Novema Nova uopće ne ostavljaju loš dojam. Drugim riječima, ovo nisu kineski 'jeftileni' kakve smo imali prilike vidjeti ranijih godina, već sasvim pristojno sklopljeni motocikli nižeg cjenovnog ranga. S dizajnerske strane su dopadljivi, ali pomniji pogled otkriva da završna obrada pojedinih elemenata nije na visokoj razini. No, kada vidite istaknutu cijenu, lako je zažmiriti na te manje propuste.
Budući da u paleti prevladavaju retro modeli umjerenih performansi, izgledno je očekivati povećan interes prije svega povratnika u svijet na dva kotača, zatim početnika, ali i svih onih koji su tijekom mladosti maštali o novom motociklu, a nisu si ga mogli priuštiti. Svi modeli dolaze s dvogodišnjom garancijom, a troškovi redovnog održavanja (svakih 7000 km) uistinu su minimalni. U nastavku donosimo cjenik, a već u idućem broju MOTOREVIJE očekuje vas test modela s vrha ponude, Mash Five Hundred.