Inženjer strojarstva i pasionirani motociklist Guido Koch uzeo je stvar u svoje ruke
Prednosti pogona na sve kotače kod automobila ne treba posebno naglašavati, a ista priča vrijedi i za motorizirane dvokotače – drugi pogonski kotač velika je prednost u terenskoj vožnji. No, zanimljvo je da niti jedan proizvođač motocikala nije ozbiljno pristupio ovoj ideji, pa je inženjer strojarstva i pasionirani motociklist Guido Koch uzeo stvar u svoje ruke.
Projekt je razvijao punih 10 godina – kao bazu je koristio KTM 990 Adventure, no od njegao je ostao samo motor, stražnji kotač, stražnja vilica i kočni sustav. Kako bi realizirao ideju o pogonskom prednjem kotaču, Guido je prednje teleskope morao zamijeniti jednostrukom vilicom u koju je ugradio homokinetički zglob. Snaga motora se putem remenice, a zatim i lanca distribuira na prednji kotač, ali samo kada stražnji počne proklizavati više od 5%.
Unatoč ugradnji novih komponenti, Guido je uštedio oko 40 kg mase u odnosu na standardni 990 Adventure, a Projekt DT-A ima i tri spremnika goriva ukupnog obujma 27 litara. Iako je motocikl još uvijek u fazi prototipa, Koch je već patentirao ideju.