S modelskom godinom 2024. Kawasaki vraća u ponudu redni četverocilindarski supersportaš
Iako se donedavno mislilo kako tradicionalni supersportaši više nemju što tražiti u cjenicima, čini se da se priča polako vraća na 'tvorničke postavke'. Kako bi ispunili aktualne eko norme, u Kawasakiju su motor obujma 636 ccm prilagodili za Euro 5 i unatoč tome uspjeli zadržati snagu na razini 130 KS. Također, tu je i prednja vilica Showa BPF, quickshifter, kontrola trakcije podesiva u tri razine, kao i nekoliko modova vožnje.
U dizajnerskom smislu, novi ZX-6R je usuglašen s ostatkom obitelji, odnosno snažnijim bratom, superbikeom ZX-10R. Ljubitelji povezivosti bit će sretni jer novi TFT ekran dijagonale 4,3 inča možete upariti s pametnim telefonom.
Hoće li istim putem krenuti i ostali japanski proizvođači tek ostaje za vidjeti, ali znamo da još uvijek postoji potražnja za Yamahom R6, Hondom CBR 600 RR i Suzukijem GSX-R 600 koji su nedavno završili svoj nastup na tržištu.