Iako optički vrlo sličan prethodniku, model za 2016. donosi enormne tehničke dorade
Nova Ninja bazirana je na pobjedničkom natjecateljskom SBK-bolidu kakvim upravlja Jonathan Rea. Što je sve novo? Redni četverocilindraš zadovoljava normu Euro4 i razvija 200 KS, zahvaljujući optimiziranoj glavi motora, bregastim osovinama i komori izgaranja. Izmijenjeni su i prijenosni omjeri mjenjača, što će se pozitivno odraziti na ubrzanja, posebno na izlascima iz zavoja.
Brojne izmjene tiču se i samog okvira motocikla – produljena je stražnja vilica, a time i međuosovinski razmak. Vozač sada sjedi bliže upravljaču, točka težišta pomaknuta je naprijed, što će imati pozitivan utjecaj na stabilnost u zavoju. U suradnji sa Showom razvijen je novi ovjes, točnije, radi se o elementima istovjetnim natjecateljskom motociklu.
Elektronički paket još je bogatiji i sofisticiraniji – novost je ABS za zavoje (Bosch), unaprijeđena je kontrola trakcije i shift-asistent, ali za mijenjanje stupnjeva naniže bez korištenja spojke ipak je potrebna dodatna nadoplata. Kočni diskovi broje 330 mm u promjeru, a tu su Brembo monoblock M50 čeljusti. Prema prvim informacijama, očekivana cijena ne bi trebala prelaziti 20.000 eura.