Još jedan prišivak svjetske Iron Butt asocijacije krasit će prsluk Igora Kukeca Brmbija, ali i Kazimira Šepića koji ga je pratio polovicu puta
Kilometri ulovljeni prije isteka roka! Nakon 36 sati neprekidne vožnje na dva kotača kilometar sat na Brmbijevom Stromu 650 okrenuo je brojku 3575 kilometara. Iako je plan bio voziti 48 sati kako bi se dostigle dvije tisuće milja (certifikat SaddleSore 2000), volja, koncentracija i odmornost presudile su u odluci. Iron Butt avantura odigrala se u dva čina.
Subota ujutro, u lov na kilometre u manjoj kategoriji Iron Butta i svoj prišivak 'SaddleSore 1000' krenuo je uz Brmbija i Kazimir Šepić, obojica iskusni motociklisti. Plan Šepića bio je odvoziti više od 1800 kilometara kako bi bio siguran u rezultat (potrebno je prevaliti 1000 milja unutar 24 sata). Nakon osamnaest sati na dva kotača, Kazimir Šepić je odvezao 1900 kilometara. Poslije prvog točenja i prijave avanture dvojac je krenuo put Slavonije. Nakon toga odradili su put prema Zadru i tako dva puta. Do kraja autoceste, Vrgorac nije bilo moguće zbog jakih udara bure na pojedinim dionicama.
Nakon drugog Zadra vozili su prema Rijeci. Dionica koja ih je zbog radova, tunela i ograničenja brzine nešto usporila. Poslije Rijeke na red je došla Kutina, pa Karlovac i konačno nešto malo iza ponoći ponovno Zagreb. Zaustavljanja u spomenutim gradovima bila su minimalna, točenje goriva i kratka pauza. Nakon završetka prvog dana, Šepić odlazi na zasluženi odmor, no ne i Kukec. Vrijeme je cijeli dan bilo dobro. "Nakon prvih tisuću kilometara sam shvatio da sad mogu još koliko treba. Uistinu jedno dobro iskustvo. Umor se malo osjeća, ali to je i za očekivati, ipak smo 18 sati proveli na motoru" - kratko je nakon završetka svoje dionice vidno uzbuđen komentirao Kazimir Šepić.
Brzinski servis na motociklu, izmjena ulja, filtera ulja, podmazivanje lanca i pregled, bili su dovoljni za nastavak. Igor Kukec Brmbi to vrijeme iskoristio je za karatak odmor i malo okrijepe. Već oko dva sata iza ponoći bio je na putu prema Zadru. Plan je bio Zadar drugog dana odvoziti tri puta, no planovi su tu da pred vas stave nove izazove. Noćna vožnja u Zadar bila je poprilično naporna. Temperatura je u pojedinim dijelovima Hrvatske bila ispod 2 stupnja Celzija. Na području Maslenice bura je pokazala svoje zube.
Po povratku u Zagreb, negdje oko Karlovca Igora je u kacigu pogodila ptica, na sreću bez posljedica za vozača. Nakon takve noći, a i vremenske prognoze za taj dio Hrvatske koja nikako nije bila povoljna, tim je odlučio promijeniti rutu. Avantura se nastavlja prema Slavoniji. Prvi dio dana idealan, no onda se poslijepodne vrijeme promijenilo. Pljusak oko Kutine bio je upozorenje kako uvijek treba biti dobar s prirodom. Na sreću bio je prolazan, ali nakon njega trebalo je pojačati tempo kako bi sve bilo gotovo unutar 36 sati. Tako je i bilo.
Vožnja dva puta do Slavonskog Broda i još jednom do Kutine bili su dovoljni. Na drugom povratku iz Slavonskog Broda slavlje je moglo početi. Ali, sigurnosti radi kilometri do Kutine bili su dodatak, ako koji bude nedostajao. Odmah po dolasku u Zagreb, Igor Kukec Brmbi izjavio je kako je iznimno sretan i ponosan što je ostavrio ovakav rezultat. "Iskoristio sam ovu priliku kako bih ukazao na važnost sigurnosti nas motociklista u prometu, jer su pravila Iron Butt asocijacije vrlo stroga, pa je potrebno poštivati ograničenja brzine, kao i ostale sudionike u prometu. Osim toga da još jednom podsjetim kako je sezona počela i da smo tu, na prometnicama. Ovo je moj drugi Iron Butt, prvi je bio nešto kraći, Kazin prvi i uistinu su rijetki koji se ovakvim podvigom mogu pohvaliti" - kratko je završetak avanture komentirao Igor Kukec Brmbi.
Da nije riječ samo o vožnji govori i sljedeći podatak. Svako zaustavljanje potrebno je dokumentirati računom, kao dokazom o vremenu, mjestu i kilometraži u tom trenutku. Socijacija Iron Butt , kojoj se takve dokaznice šalju, svaku od njih pomno analizira. U nekim slučajevima i oduzima kilometre, tako da je osim na vožnju koncentracija potrebna i u ovom dijelu.
Avantura u brojkama izgleda je ovako: Kazimir Šepić točio je gorivo u motocikl 13 puta, Igor Kukec Brmbi 24, prvi je natočio 150 litara, dok je drugi vozač natočio 280 litara goriva. Ukupno 37 točenja i 430 litara goriva, zajedno.