Napredna funkcija kombiniranog kočenja eCBS namijenjena za trkaću stazu
Razvojni put započeo je s funkcijom eCBS koja se temelji na Boschevom ABS-u za motocikle premium proizvođača. Spomenuta tehnologija omogućuje kombiniranje prednjih i stražnjih kočnica čak i ako je samo jedna od njih primijenjena. U praksi to znači da nakon aktiviranja prednje kočnice, ABS jedinica automatski povećava i pritisak stražnje kočnice, bez ikakvog pritiska vozača na polugicu stražnje kočnice. Počevši od postojeće funkcije eCBS za svakodnevnu upotrebu, razvojni timovi iz Boscha i Ducatija usredotočili su se na poboljšanje performansi posebno za trkaće staze.
Za stvaranje savršenog kočnog pritiska na stražnjem kotaču, sustav provjerava tlak prednje kočnice, kut nagiba, kut bočnog proklizavanja i proklizavanje stražnjeg kotača 100 puta u sekundi te uključuje navedene podatke u izračun. U svakom trenutku, cilj je kočiti stražnji kotač što je moguće učinkovitije, a pritom osigurati da vozilo uvijek ostane stabilno. Kako je ova funkcija dostupna samo u ABS modovima za trkaću stazu, nema ABS-a za stražnji kotač, što vozačima ostavlja potpunu kontrolu nad stražnjom kočnicom ako je žele koristiti. Štoviše, race eCBS može zadržati stražnju kočnicu pritisnutu na kratko vrijeme na tjemenu zavoja, čak i nakon što je vozač otpustio prednju kočnicu, kako bi se motocikl vratio u trkaću putanju.
Glavne prednosti ove tehnologije sljedeće razine su poboljšanje stabilnosti kočenja, prosječno usporavanje i skretanje tijekom kočenja na trkaćoj stazi bez potrebe za dodatnim naporom za doziranje stražnje kočnice. “Ova je funkcija napravljena za svaku vrstu vozača na trkaćoj stazi. Automatska i učinkovita primjena stražnje kočnice pomoći će čak i profesionalnim vozačima da postignu bolje vrijeme kruga, budući da se mogu koncentrirati na vožnju umjesto na kontrolu stražnje kočnice,” kaže Fevzi Yildirim, voditelj odjela Bosch Two-Wheeler i Powersports u Europi.
"Ducati je oduvijek tražio inovativna rješenja i ciljao na apsolutne performanse svojih proizvoda. Novi race eCBS sustav ima dvostruku vrijednost poboljšanja performansi kočenja motocikla i, iznad svega, dopušta svakom korisniku pristup razinama vožnje koje su prije bile izvan njihove razine,” objašnjava Alessandro Valia, službeni tester Ducatija koji je radio na razvoju sustava, “Ovo se oslanja na princip oponašanja tehnike kočenja profesionalnog vozača. No, to može također koristiti iskusnim profesionalnim vozačima, koji će moći posvetiti pozornost koja se inače troši na modulaciju stražnje kočnice u drugim aspektima vožnje,” kaže Valia.