Najprije Marcus Walz, potom Ludovic Lazareth i sada Roland Sands - svi su se oni uhvatili projekta 'Hyper Modified TMAX' i preradili Yamahinu uspješnicu među maksi skuterima. Donosimo posljednji u nizu
Tijekom ove godine Marcus Walz nam je otkrio svoj koncept Hyper Modified TMAX-a koji je kombinacija njegovog agresivnog stila s radikalnim linijama i sportskim izgledom tvoreći maksi skuter kao niti jedan drugi. Da ne ostane sve na tome, Ludovic Lazareth je pogledao visoko te iskoristio svoju ljubav prema aeronautici kako bi pružio TMAX-u najmoderiniji izgled s performansama koje prate takav izgled, zahvaljujući agregatu s turbo punjačem. Zaista, nevjerojatno dostignuće! Sada je trilogija Hyper Modified TMAX konačno gotova. Kalifornijski zločesti momak Roland Sands predstavio je svoj “ogoljen do kosti” TMAX…
“S ovim projektom Hyper Modified htjeli smo istaknuti bit TMAX-a. Vidio sam sliku njegovog aluminijskog okvira, toliko specifičan za sve Yamahine sportske motocikle, te sam bio zaista iznenađen onime što se nalazi ispod oklopa. Ugodno sam se iznenadio kako TMAX strukturno izgleda zaista posebno – drugačija, čak i pomalo čudno, što me posebno privuklo. Ostao sam zaintrigiran te sam počeo razmišljati o mogućnosti stvaranja potpuno novog izgleda stavljajući na prvo mjesto mehaničku ljepotu ovog skutera…”
“Jednom kada maknete sve oklope i plastične panele te uklonite stražnji dio okvira i kompletan sustav ispuha, linija okvira je iznimno ugodna; TMAX tada izgleda zaista cool i pomalo sirovo. Većina vozača ne očekuje ovakav sportski aluminijski okvir na skuteru, stoga smo odlučili kako će upravo to činiti temelj i osnovu našega projekta.”
“Kako bismo naglasili trkaći izgled, dodali smo posebnu mrežicu na okvir te napravili mnoge druge stvari kako bi skuter izgledao agresivnije i pomalo opako. Cijeli stražnji kraj smo proizveli nanovo, pretapecirali ga i sada izgleda odlično. Dodali smo još neke komponente, kao ravan upravljač te nosače broja. Nakon demontaže oklopa, napravili smo posebne oslonce za noge. Prednji blatobran je preuzet s YZF-R6 te modificiran, napravili smo nove pokrove agregata kako bismo naglasili radikalan izgled skutera. Sveukupno nam je trebalo četiri tjedna kako bismo stvorili hyper modified TMAX – i vjerujte, nije bilo lako.”
“Cjelokupan projekt je bio zahtjevan i sveobuhvatan te daleko stresniji od modifikacije konvencionalnog motocikla. Konstantno se borimo s porivom da TMAX pretvorimo u normalan motocikl. Vrlo jednostavno bi bilo napraviti drugačiji spremnik goriva i drugačiji rep motocikla te ga pretvoriti u nešto s klasičnim linijama, no htjeli smo nešto drugačije i nešto posebno. Bilo je iznimno zahtjevno i željeli smo da konačan proizvod bude cool i smatram kako smo u tome uspjeli, sudeći prema reakcijama ljudi koje su zaista fantastične.”
“Vozio sam ovaj TMAX i ljudi jednostavno nisu mogli vjerovati svojim očima. Iskreno, nisam niti slutio koliko će mi se dopasti konačan proizvod, toliko je čudan i drugačiji da izgleda zaista super. I dalje se vozi kao TMAX, no znatno je lakši i agilniji te ima zvuk kros motora zahvaljujući trkaćem ispuhu! Ovo je potpuno ludo.”
“Ljudi misle kako me više zanimaju cruiser modeli motocikala, no ja inspiraciju pronalazim u trkaćim i kros modelima. I sada, nema šanse da ikome prodam ovaj hyper modified TMAX. Od sada imam skuter u svojoj garaži – mislio sam da taj dan nikad neće doći!", bio je iskren Roland.
Trilogija Hyper Modified TMAX sada je završena, a ova prerada nas ostavlja bez riječi...