Motorevija
PRETRAGA
2012-11-23 15:31:11 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Najprije Marcus Walz, potom Ludovic Lazareth i sada Roland Sands - svi su se oni uhvatili projekta 'Hyper Modified TMAX' i preradili Yamahinu uspješnicu među maksi skuterima. Donosimo posljednji u nizu

Tijekom ove godine Marcus Walz nam je otkrio svoj koncept Hyper Modified TMAX-a koji je kombinacija njegovog agresivnog stila s radikalnim linijama i sportskim izgledom tvoreći maksi skuter kao niti jedan drugi. Da ne ostane sve na tome, Ludovic Lazareth je pogledao visoko te iskoristio svoju ljubav prema aeronautici kako bi pružio TMAX-u najmoderiniji izgled s performansama koje prate takav izgled, zahvaljujući agregatu s turbo punjačem. Zaista, nevjerojatno dostignuće! Sada je trilogija Hyper Modified TMAX konačno gotova. Kalifornijski zločesti momak Roland Sands predstavio je svoj “ogoljen do kosti” TMAX…



“S ovim projektom Hyper Modified htjeli smo istaknuti bit TMAX-a. Vidio sam sliku njegovog aluminijskog okvira, toliko specifičan za sve Yamahine sportske motocikle, te sam bio zaista iznenađen onime što se nalazi ispod oklopa. Ugodno sam se iznenadio kako TMAX strukturno izgleda zaista posebno – drugačija, čak i pomalo čudno, što me posebno privuklo. Ostao sam zaintrigiran te sam počeo razmišljati o mogućnosti stvaranja potpuno novog izgleda stavljajući na prvo mjesto mehaničku ljepotu ovog skutera…”





“Jednom kada maknete sve oklope i plastične panele te uklonite stražnji dio okvira i kompletan sustav ispuha, linija okvira je iznimno ugodna; TMAX tada izgleda zaista cool i pomalo sirovo. Većina vozača ne očekuje ovakav sportski aluminijski okvir na skuteru, stoga smo odlučili kako će upravo to činiti temelj i osnovu našega projekta.”





“Kako bismo naglasili trkaći izgled, dodali smo posebnu mrežicu na okvir te napravili mnoge druge stvari kako bi skuter izgledao agresivnije i pomalo opako. Cijeli stražnji kraj smo proizveli nanovo, pretapecirali ga i sada izgleda odlično. Dodali smo još neke komponente, kao ravan upravljač te nosače broja. Nakon demontaže oklopa, napravili smo posebne oslonce za noge. Prednji blatobran je preuzet s YZF-R6 te modificiran, napravili smo nove pokrove agregata kako bismo naglasili radikalan izgled skutera. Sveukupno nam je trebalo četiri tjedna kako bismo stvorili hyper modified TMAX – i vjerujte, nije bilo lako.”





“Cjelokupan projekt je bio zahtjevan i sveobuhvatan te daleko stresniji od modifikacije konvencionalnog motocikla. Konstantno se borimo s porivom da TMAX pretvorimo u normalan motocikl. Vrlo jednostavno bi bilo napraviti drugačiji spremnik goriva i drugačiji rep motocikla te ga pretvoriti u nešto s klasičnim linijama, no htjeli smo nešto drugačije i nešto posebno. Bilo je iznimno zahtjevno i željeli smo da konačan proizvod bude cool i smatram kako smo u tome uspjeli, sudeći prema reakcijama ljudi koje su zaista fantastične.”





“Vozio sam ovaj TMAX i ljudi jednostavno nisu mogli vjerovati svojim očima. Iskreno, nisam niti slutio koliko će mi se dopasti konačan proizvod, toliko je čudan i drugačiji da izgleda zaista super. I dalje se vozi kao TMAX, no znatno je lakši i agilniji te ima zvuk kros motora zahvaljujući trkaćem ispuhu! Ovo je potpuno ludo.”





“Ljudi misle kako me više zanimaju cruiser modeli motocikala, no ja inspiraciju pronalazim u trkaćim i kros modelima. I sada, nema šanse da ikome prodam ovaj hyper modified TMAX. Od sada imam skuter u svojoj garaži – mislio sam da taj dan nikad neće doći!", bio je iskren Roland.





Trilogija Hyper Modified TMAX sada je završena, a ova prerada nas ostavlja bez riječi...







Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R