Od svog predstavljanja davne 2001., TMAX je sinonim za revoluciju u svijetu maksi skutera, spoj sportske dinamike i agresivnog dizajna - skuter kao niti jedan drugi. Uvijek korak ispred svih, pomiče granice… Novi dinamični izgled TMAX-a ići će do MAXimuma. I dalje…
Početkom ljeta, Marcus Walz je predstavio svoj koncept Hyper Modified TMAX koji je kombinirao njegov prepoznatljivi agresivan stil s radikalnim linijama te sportskim izgledom TMAX–a, stvarajući jedinstveni maksi skuter. Postavljajući ljestvicu tako visoko, Ludovic Lazareth je bio prisiljen potražiti dodatnu inspiraciju za svoj TMAX...
"Kada sam prvi puta ugledao novi TMAX učinio mi se prilično sportskim, kao MotoGP motocikl ili kao YZF-R1", rekao je Lazareth. "Bez obzira na to htio sam otići još dalje u svojoj preradi te dodatno pomaknuti granice."
"Visoko kvalitetna tehnologija, kao i posebne inženjerske tehnike koje se koriste u aeronautičkoj industriji, imaju zaista veliki utjecaj na moj konačni dizajn. Prilikom prerade TMAX-a nastojao sam pretjerati u postojećim aerodinamičnim linijama koristeći materijale i komponente koji se mogu pronaći samo u najnaprednijim zrakoplovima – otuda je i krenula ideja o ugradnji turbo kita!"
"Čim sam započeo s radom na TMAX-u postavio sam jedan ultimatum – mora ići brže od 200 km/h. Kako bih to postigao, ugradio sam turbo kit koji je podigao snagu za otprilike 30 posto na približno 60 KS. Ovo je sada zaista ozbiljan skuter i zvuči doista nevjerojatno."
"S originalnim sustavom ispuha TMAX je zaista tih, ali verzija Hyper Modified pokretana turbinom proizvodi prepoznatljivi zvuk. Osobno mislim kako su trkaći sustavi ispuha prebučni za cestovnu upotrebu, stoga sam osmislio i napravio poseban sustav ispuha ispod agregata u koji je ugrađen katalitički konverter te ima zaista impresivan završetak koji savršeno pristaje linijama skutera. Ispuh je glasniji od originala, ali ne i preglasan kao trkaći sustavi ispuha. Zvuk je iznimno ugodan te zaista poseban i jedinstven za Hyper Modified TMAX."
"S obzirom da je skuter sada zaista brz, učinilo mi se neophodnim unaprijediti neke dijelove okvira. Prednje vilice su preuzete s YZF-R1 te sam uspio ukomponirati prednje kočione čeljusti ISR te dodati veće kočione diskove. Sada su kočnice doista nevjerojatne, vrlo snažne, no i skuter je snažan!"
"Vizualno sam htio zadržati Hyper Modified TMAX sličnim Hyper Modified VMAX-u od prošle godine, da izgledaju kao članovi iste i jedinstvene obitelji. Korištena je ista srebrna i mat siva boja na oba vozila. Također, unaprijedio sam i izgled TMAX-a. Oklop možda izgleda identično kao i na tvorničkom skuteru, ali nije. Samo nekoliko originalnih panela je zadržano u tvorničkom stanju. Rekao bih da sam promijenio 80 posto plastika kako bih učinio TMAX još jačim i sportskim. Pri prvom pogledu uočit ćete razliku, ali ljudi koji poznaju ovaj skuter će prepoznati mnogo izmjena i dorada."
"Jedna od meni najdražih modifikacije je na instrumentima. Iako se možda čini da je brzinomjer identičan tvorničkom, otvorio sam ga i dodao dvije nove naljepnice na kojima piše ‘200 i 220 km/h’ u istom stilu kao i Yamahin pokazivač. Ako letimično pogledate, nećete primijetiti ništa, no ako pogledate ponovno, vidjet ćete da je ovo jedan zaista poseban TMAX!"
"Hyper Modified TMAX je zaista fantastičan projekt, ali još nismo gotovi. Dostigli smo cilj od 200 km/h, ali sada radimo na novoj mapi ubrizgavanja da vidimo možemo li još poboljšati tu brojku."
Marcus Walz i Ludovic Lazareth su pokazali što znaju, sada samo ostaje Roland Sands koji danonoćno radi u svojoj radioni. Marcus je podigao ljestvicu, Lazareth je dostigao, a kakvim će se Rolandov uradak pokazati? Čekamo s nestrpljenjem. Kao što je Ludovic Lazareth dokazao, nebo nije granica, već početak.