S obzirom na snagu koncerna i know-how, Africa Twin 790 bila bi Hondin logičan potez
Još prošle godine započele su kružiti glasine da Honda radi na maloj Africi Twin. Dva su razloga zašto bi ove glasine mogle biti istinite. Prvi je dakako enorman uspjeh Yamahe Tenere 700 kao i KTM 790 Adventurea, što pokazuje da prostora na tržištu svakako ima. Drugi je pak razlog posustajanje NC-serije koja nakon niza uspješnih godina na tržitu vapi za promjenom i svježinom.
Koncept CBX4 najavljuje skorašnji dolazak cestovnog crossovera
Dodavanje još jednog modela u NC-paletu te njezino 'regrupiranje' za Hondu bi zapravo bio minimalan trošak, s obzirom da platforma postoji već duže vrijeme i polučuje velike brojke. Paralaleni twin će zasigurno morati proći kroz opsežnije promjene. Logično je da će Honda morati povećati obujam, koji sigurno neće biti ispod 790 ccm. Na taj bi način držala korak s konkurentima, ali bi se napokon i distancirana od svoje CB 500 serije.
S obzirom na snagu koncerna i know-how, Africa Twin 790 bi u takvoj postavci cijenom mogla biti vrlo blizu Tenereu 700 (79.900 kuna) što bi bio itekako razuman potez. Jer, nova je CRF 1100 Africa Twin u početnoj izvedbi stigla čak do 122.000 kuna, što je prilično daleko (cjenovno, tehnički, po pitanju opremljenosti) od Hondine izvorne ideje prve serije koja je predstavljena 2016. godine. Naravno, koronavirus je u ovom trenutku paralizirao cijelu moto industriju, projekt je sigurno stavljen na čekanje do daljnjega, no Africu Twin 790 ćemo u budućnosti gotovo sigurno voziti. Dakako, to je naša prognoza a ne službeni stav Honde.