U tehničkom smislu, riječ je o platformi Africe Twin posve prilagođenoj cestovnoj uporabi
Po pitanju motorizacije nema posebnih iznenađenja, NT 1100 pokreće redni dvocilindraš poznat iz Africe Twin, koji iz 1084 ccm razvija 102 KS pri 7500 o/min i 104 Nm pri 6250 o/min. Standardni model snagu šalje na stražnji kotače putem šeststupanjskog mjenjača, dok je automatik DCT dostupan uz nadoplatu.
Čelični okvir također je preuzet od Africe Twin, ali su ovjes i kotači u potpunosti prilagođeni cestovnoj uporabi. Sprijeda je 17-colni kotač s gumama 120/70, a straga također 17-colni s gumom 180/55. Ovjes potpisuje Showa, hod sprijeda i straga je 150 mm, a USD vilica može se podešavati po predopterećenju i povratu, dok se predopterećenje opruge stražnjeg amortizera podešava hidraulički.
Sprijeda su dva diska od 310 mm i Nissinove radijalne četveroklipne čeljusti, a Honda deklarira masu motocikla spremnog za vožnju od 238 kg, dok inačica s DCT-om broji 248 kg. Predtrag iznosi kratkih 108 mm, što u kombinaciji sa 17-colnim kotačima osigurava visoku razinu agilnosti.
Sukladno putnom karakteru, serijska oprema motocikla razmjerno je bogata. Između ostalog, tu je centralni oslonac, set bočnih kofera ukupnog obujma 65 litara, podesivi vjetrobran, tempomat i grijane ručice.
Svjetla su u LED tehnologiji, a instrumenti na TFT zaslonu dijagonale 6,5 inča. Spremnik goriva broji 20 litara, što uz deklariranu potrošnju od 5 l/100 km osigurava autonomiju od 400 km. Osim obveznog ABS-a, na popisu elektronike nalazimo tri moda vožnje (urban, rain, tour) i još dva koji se mogu individualno konfigurirati. Kontrola trakcije HSTC podesiva je u tri razine, isto vrijedi i za kontrolu podizanja na stražnji kotač, a sve se temelji na IMU-jedinici.
Kupci modu birati između tri boje (siva, bijela, crna), a na popisu doplata nalazi se i quickshifter s blipperom. Cijene za hrvatsko tržište kreću od 122.000 kn.