Model za azijsko tržište koji ima gotovo sve predispozicije da se pojavi i u Europi
Japanski proizvođači motocikala su svoj fokus s Amerike i Europe već odavno prebacili na mnogoljudna azijska tržišta. Jer, želje kupaca su (za sada) vrlo jednostavne, eko-norme značajno 'labavije' (da ne kažemo da ne postoje) a tržišni potencijal enorman (praktički neograničen). Dakle, puno je lakše i jeftinije konstruirati motocikl za takva tržišta, no za razmaženu i staru europsku klijentelu.
Ujesen prošle godine u Royal Enfieldu su najavili svoj Meteor 350, pa su u Hondi pripremili konkurenta. H'ness CB 350 (kako se u Indiji naziva ovaj model) je zamišljen kao izravan takmac Meteoru 350, a sada su u Hondi pripremili i sportsku inačicu ovoga modela. Riječ je o CB 350 RS, koji po uzoru na CB 1100 RS nudi dašak sporta.
Novost na izvedbi RS su uže sjedalo s remenom za suputnika, prednji i stražnji blatobran su drugačije izvedeni i u crnoj su boji baš kao i opruge amortizera. Ispušni top je postavljen strmije no na klasičnom CB 350, a i kotači su drugačijeg dizajna. Ujedno, nove su i dimenzije guma: na prednjem 19-colnom kotaču je sada guma 100/90 (CB 350: 110/90-19), dok je straga na 17-colni montirana 150/70 (CB 350: 130/70-17). Novo je i kućište prednjeg svjetla, gumene zaštite prednjih štapova vilice...
Sve je isto kada je baza motocikla u pitanju. CB 350 RS je doduše dva kilograma lakši (179 kg), no pokreće ga isti monocilindrik obujma 348 ccm koji razvija 21 KS i 30 Nm. Smjesa goriva i zraka ubrizgava se u cilindre, mjenjač ima pet stupnjeva a pokretanje je električno. Spremnik prima 15 litara goriva, disk sprijeda je promjera 310 mm a straga 240 mm. Budući da su na motociklu ugrađeni ABS i kontrola trakcije, sve skupa miriši da bi CB 350 RS trebao također biti dostupan i u Europi. Cijena se do sada nije spominjala.