Novi dizajn i novi jednocilindarski motor koji troši 27 posto manje goriva od prethodnika
CB 125 F, koji se i dalje proizvodi u Italiji, temeljito je revidiran za 2021. godinu. Novi dizajn je očito pod utjecajem velikih azijskih tržišta a nadograđen je novom konstrukcijom okvira i što je najvažnije – potpuno novim monocilindrikom.
Troši kao upaljač
Honda je prvotno ovaj pogonski agregat razvila za skutere, no sada ga je odlučila ugraditi i u najmanji CB. Motor kodne oznake eSP hladi se zrakom te je u njega ugrađen starter-generator. Razvija snagu od 10,9 KS te isto toliko Nm okretnog momenta a čak je sedam kilograma lakši od prethodnika.
Mjenjač je petstupanjski, završni prijenos je pak riješen uobičajeno - preko lanca. Pozicija cilindra je pomaknuta prema nazad, a prema Hondinim navodima i trenje u njemu je osjetno smanjeno. Honda isto tako navodi da je osjetno smanjila i potrošnju. CB 125 F troši čak 27 posto manje u odnosu na prethodni model, što znači da 100 km preveze s nestvarnih 1,5 litara goriva. Budući da spremnik mjeri izdašnih 11 litara, doseg iznosi nevjerojatnih 700 km.
Kombinirani sustav kočenja, bez ABS-a
Novi okvir lakši je za 1,7 kg, cijeli motocikl za 11 kg. Visina sjedala povećana je za 15 mm, na ukupno 790 mm, a novost su i LED-svjetla te digitalni instrumenti. Na 18-colne kotače montirane su gume 80/100 (sprijeda) te 90/90 (straga). Sprijeda je ugrađen disk promjera 240 mm i čeljust sa dva klipa dok se straga nalazi bubanj-kočnica.
ABS-a nema, no tu je kombinirani sustav kočenja u kojem pritisak stražnje kočnice aktivira i onu prednju. Cijena i početak prodaje još nisu poznati a u ovom trenutku raspoložive su tri boje - splendor-crvena, pearl cool-bijela i crna.