Maksi enduro razvija 152 KS, na vagi pokazuje 245 kg, uz očekivanu cijenu oko 16.000 eura
S modelom Pan America 1250 Harley-Davidson ulazi u segment maksi-enduro motocikala, što je teritorij koji su do sada zaobilazili u širokom luku. No, tržišne prilike su se promijenile pa je stigao odgovor u njihovom stilu.
Za pogon je odabran posve novi V2 s kutem između cilindara od 60 stupnjeva, koji iz obujma 1252 ccm razvija 152 KS pri 8750 o/min i 128 Nm pri 6750 o/min. Već na papiru djeluje potentnije od BMW-a GS, a zanimljivo je što su američki inženjeri postavili otklon radilice od 30 stupnjeva, čime su postigli redoslijed paljenja kao u V2 motora pod 90 stupnjeva.
Na raspolaganju su dvije verzije, a već osnovna ima podesiv ovjes sprijeda i straga uz hod 191 mm. Prednji diskovi stižu iz Bremba i promjera su 320 mm, a grizu ih četveroklipne čeljusti. Vozač može birati između pet modova vožnje, tu je i ABS za zavoje, kao i kontrola trakcije koja intervencije prilagođava nagibu motocikla.
Osnovni model opremljen je aluminijskim kotačima i gumama Michelin Scorcher Adventure u dimenzijama 120/70 R19 sprijeda i 170/60 R17 straga. Obujam spremnika iznosi 21,2 litre, a motocikl spreman za vožnju 245 kg.
Inačica Pan America 1250 Special skuplja je oko 2000 eura od standardne, povrh koje donosi poluaktivni ovjes Showa, kao i mogućnost spuštanja visine cijelog motocikla u mirovanju, a zatim vraćanja u optimalni položaj kada se krene na vožnju – idealno za vozače nižeg stasa. Poželite li žbičane kotače umjesto aluminijskih, pripremite dodatnih 500 eura.
Također, Special je opremljen posebnim dodacima poput štitnika motora izrađenih od aluminija, crash-barova, amortizera upravljača i nožne kočnice koja se može podešavati bez alata. Special na vagi pokazuje 12 kg više od standardnog modela, ukupno 254 kg, što je opet za 14 kg manje od BMW-a 1250 GS Adventure.
Suvišno je isticati što se sve nalazi na popisu dodatne opreme, jer lista zaista nema kraja. Jasno, najzanimljiviji su aluminijski koferi ukupnog obujma 120 litara, koje isporučuje SW-Motech. Za ljubitelje dobrog zvuka tu je ispušni sustav Screamin 'eagle. Da, na raspolaganju su i pripadajuće odjevne kombinacije koje je osmislio Rev'it. Točne cijene za hrvatsko tržište objavit ćemo čim budu poznate.