Motorevija
PRETRAGA
2021-02-23 11:21:08 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

Maksi enduro razvija 152 KS, na vagi pokazuje 245 kg, uz očekivanu cijenu oko 16.000 eura



S modelom Pan America 1250 Harley-Davidson ulazi u segment maksi-enduro motocikala, što je teritorij koji su do sada zaobilazili u širokom luku. No, tržišne prilike su se promijenile pa je stigao odgovor u njihovom stilu.

Za pogon je odabran posve novi V2 s kutem između cilindara od 60 stupnjeva, koji iz obujma 1252 ccm razvija 152 KS pri 8750 o/min i 128 Nm pri 6750 o/min. Već na papiru djeluje potentnije od BMW-a GS, a zanimljivo je što su američki inženjeri postavili otklon radilice od 30 stupnjeva, čime su postigli redoslijed paljenja kao u V2 motora pod 90 stupnjeva.

 

Na raspolaganju su dvije verzije, a već osnovna ima podesiv ovjes sprijeda i straga uz hod 191 mm. Prednji diskovi stižu iz Bremba i promjera su 320 mm, a grizu ih četveroklipne čeljusti. Vozač može birati između pet modova vožnje, tu je i ABS za zavoje, kao i kontrola trakcije koja intervencije prilagođava nagibu motocikla.

Osnovni model opremljen je aluminijskim kotačima i gumama Michelin Scorcher Adventure u dimenzijama 120/70 R19 sprijeda i 170/60 R17 straga. Obujam spremnika iznosi 21,2 litre, a motocikl spreman za vožnju 245 kg.

 

Inačica Pan America 1250 Special skuplja je oko 2000 eura od standardne, povrh koje donosi poluaktivni ovjes Showa, kao i mogućnost spuštanja visine cijelog motocikla u mirovanju, a zatim vraćanja u optimalni položaj kada se krene na vožnju – idealno za vozače nižeg stasa. Poželite li žbičane kotače umjesto aluminijskih, pripremite dodatnih 500 eura.

Također, Special je opremljen posebnim dodacima poput štitnika motora izrađenih od aluminija, crash-barova, amortizera upravljača i nožne kočnice koja se može podešavati bez alata. Special na vagi pokazuje 12 kg više od standardnog modela, ukupno 254 kg, što je opet za 14 kg manje od BMW-a 1250 GS Adventure.

 

Suvišno je isticati što se sve nalazi na popisu dodatne opreme, jer lista zaista nema kraja. Jasno, najzanimljiviji su aluminijski koferi ukupnog obujma 120 litara, koje isporučuje SW-Motech. Za ljubitelje dobrog zvuka tu je ispušni sustav Screamin 'eagle. Da, na raspolaganju su i pripadajuće odjevne kombinacije koje je osmislio Rev'it. Točne cijene za hrvatsko tržište objavit ćemo čim budu poznate.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R