Motorevija
PRETRAGA
2011-06-02 10:23:43 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Honda je predstavila paletu svojih sigurnosnih sustava koji se ugrađuju u Honda automobile i motocikle.



Honda Motor Europe sudjelovala je na eSafety Challenge konferenciji održanoj u Beču. Honda je predstavila paletu svojih sigurnosnih sustava koji se ugrađuju u Honda automobile i motocikle. Predstavljanje Honda sigurnosnih sustava upriličeno je pred više od 300 učesnika konferencije; novinara, stručnjaka na polju sigurnosnih sustava, ministara evropskih komisija, predstavnika FIA-e itd...

Honda se uključila u konferenciju nakon što se priključila organizaciji eSafety Aware. Na taj način Honda želi predstaviti svoja dostignuća na polju sigurnosnih sustava za automobile i motocikle, ali i svoju predanost stvaranja takvih sustava i ugradnju istih u Honda automobile i motocikle s ciljem povećanja sigurnosti na cestama.
eSafety Challenge je godišnja konferencija koja promovira važnost povećanja sigurnosti na cestama i ugradnje sigurnosnih sustava u vozila današnjice. Tijekom konferencije, učesnici će imati priliku isprobati i uvjeriti se u način funkcioniranja Honda sigurnosnih sustava ugrađenih u Honda automobile i nagrađene od strane NCAP-a Advanced Award-a. Collision Mitigation Braking System (CMBS), Lane Keeping Assist System (LKAS) i Vehicle Stability Assist (VSA) sustavi su koje su imali priliku isprobati učesnici eSafety Challenge konferencije.



Hondi se prilikom prezentacije elektronski kontroliranog ABS sustava za motocikle priključio i bivši prvak svijeta u klasi 250ccm i aktualni vozač MotoGP klase Marco Simoncelli. Marko je izjavio: ‘’Vrlo sam sretan što mogu sudjelovati na eSafety Challenge-u te pomoći prilikom prezentacije Hondinih sigurnosnih sustava ugrađenih na motocikle. Važno je da neprestano podižemo sigurnost učesnika u prometu, ali i da motociklistima pružimo najvišu razinu sigurnosti i kontrole nad motociklom...’’
Osim Marca Simoncelli-a na eSafety Challenge konferenciji sudjelovali su svjetski prvak Formule 1 Sebastian Vettel, osmerostruki pobjednik utrke 24sata Le Mana Tom Kristensen te bivši vozač Formule 1 Alexander Wurtz. Demonstracijske vožnje i predstavljanja sigurnosnih sustava od strane zvijezda auto i moto sporta zasigurno su bile najinteresantniji dio eSafety Challenge konferencije.

Važno je još napomenuti da se eSafety Challenge konferencija održala pod visokim pokroviteljstvom svjetske automobilističke federacije (FIA) i uz prisustvo predsjednika FIA-e gospodina Jean Todt-a.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R