Ovo je treća guma koju je u posljednjih šest mjeseci Dunlop ponudio vozačima hipersportskih motocikala
Na tržište dolazi posve nova hipersportska guma Dunlop D213 GP Pro, koja će naslijediti pobjednicu legendarne utrke Isle of Man TT. Guma je namijenjena motociklistima koji imaju tehničku podršku trkaće ekipe i čiji je sportski motocikl u potpunosti prilagođen za utrke. U D213 GP Pro Dunlop je uključio podosta novih tehnologija, a pobjede na glavnim motociklističkim prvenstvima dokaz su njihove izvrsnosti.
Na osnovi uspješno provedenih testova u motosportu, Dunlop je u prednju gumu uključio najnoviju generaciju tehnologije Jointless belt (JLB) construction, koju karakteriziraju tri sloja koja pod pritiskom velikih centrifugalnih sila i nagiba tijekom brze vožnje kroz zavoje dokazano smanjuju deformaciju gume. Osim toga, tehnologija JLB osigurava dodatnu preciznost i stabilnost kod snažnog kočenja. Prednja guma može se pohvaliti novim oblikom profila koji u kombinaciji s tehnologijom JLB omogućuje veću kontaktnu površinu kod svih nagibnih kutova, lakše upravljanje i visoku brzinu reakcije pri ulasku u zavoj.
Svoju priznatu tehnologiju JLB Dunlop je primijenio i kod stražnje gume gdje konstrukcija JLB ima samo jedan sloj od aramidnih vlakana s visokom vlačnom čvrstoćom. Zato je kordna konstrukcija snažna, ali i laka, a guma je iznimno predvidljiva, konzistentna u vidu izdržljivosti i reakcije.
U ponudu D213 GP Pro guma, Dunlop je uvrstio i Endurance inačicu za stražnju gumu u koju je uloženo iznimno znanje stečeno u ulozi najuspješnijeg proizvođača guma u povijesti svjetskih prvenstava u vožnji FIM Endurance World Championship. Guma je napravljena prema Dunlopovoj najnovijoj tehnologiji Heat Control, koja povećava njezinu otpornost na kidanje. Tehnologija Heat Control uključuje dvoslojnu mješavinu; snažnu i izdržljivu vanjsku mješavinu i osnovnu mješavinu koja omogućuje gumi optimalnu radnu temperaturu u svim godišnjim dobima i kod bilo kakve konfiguracije.
Guma se može pohvaliti radikalnim dezenom gaznog sloja u obliku peraje i optimiziranim kutovima žljebova, što osigurava optimalno vrijeme zagrijavanja i maksimalan kontakt s cestom u suhom vremenu.
Prvu pobjedu guma D213 GP Pro postigla je kad je na utrci na otvaranju zahtjevnoga prvenstva CIV National Trophy 600 u talijanskoj Imoli Stefano Casalotti (Yamaha) osvojio vodeće mjesto s tom gumom. Slijedio je pobjednički uspjeh na otvaranju njemačkoga prvenstva IDM Supersport u Nurburgringu, gdje je Kevin Wahr (Yamaha) na obje utrke zauzeo najvišu stepenicu na postolju.
D213 GP Pro već je treća hipersportska guma koju je Dunlop u posljednjih šest mjeseci predstavio na tržištu. Za redovitu vožnju na trkalištima prije toga je predstavio GP Racer D212, a za pretežno cestovnu vožnju i povremenu uporabu trkaćih staza SportSmart2 Max.