Talijanski putni enduro razvija 170 KS, suha masa iznosi 215 kg
U Ducatiju već tjednima zadirkuju detaljima vezanim uz novu ‘veliku’ Multistradu koja umjesto V2 prelazi na V4-koncepciju. Uz to, odriču se desmodromike, pa će ventili na servis i kontrolu tek svakih 60.000 km, dok redovni servisi nastupaju svakih 15.000 km. Snagu su deklarirali na 170 KS, okretni moment na 125 Nm. Sada su objavili i prve službene fotografije.
Obujam spremnika 22 litre osigurava pristojnu autonomiju, zaslon u kokpitu ima dijagonalu TFT zaslona od 6,5 inča, uz mogućnost povezivosti s vašim pametnim telefonom. Elektronika? Popis asistencija nema kraja, a novost je i adaptivni radarski tempomat. Da, onaj koji sam održava razmak od drugih vozila, u rasponu od 30-160 km/h.
Novi aluminijski monocoque-okvir kombiniran je sa stražnjom dvostrukom aluminijskom vilicom. Prednja USD vilica Marzocchi ima hod od 170 mm, a stražnji direktno vezani amortizer ima hod od 180 mm. Da putovanja u dvoje s puno prtljage nisu nikakav problem, potvrđuje i deklarirana nosivost od pozamašnih 230 kg. Dimenzije guma su 120/70-19 i 170/60-17.
Sveukupno su dostupne tri verzije. Ukratko, bazna verzija dostupna je isključivo u crvenoj boji, sprijeda su diskovi promjera 320 mm, dijagonala zaslona iznosi 5 inča, a kotači su lijevani. S-varijanta dolazi u sivoj ili crvenoj boji, kotači mogu biti lijevani ili sa žbicama, prednji diskovi su promjera 330 mm sa Stylema čeljustima, ovjes je elektronski podesiv, zaslon je dijagonale 6,5 inča, svjetla su full-LED sa zakretnom funkcijom za zavoje, a na popisu standardne opreme je i quickshifter. Na vrhu piramide je inačica Sport koja uz sve nabrojano dolazi s Akrapovičevim ispušnim topom izrađenim od kombinacije karbona i titana, prednji je blatobran karbonski, a sve je začinjeno atraktivnom sportskom grafikom. Poznate su i cijene: