Novi power-cruiser iz Borgo Panigalea skuplji je 5000 eura u odnosu na prethodnika
Kako je bilo za očekivati, Diavel je dobio novu pogonsku jedinicu V4, a zanimljivo je da vaga pokazuje nepunih 13 kg manje u odnosu na dosadašnji Diavel 1260 pokretan V2 motorom. S masom od 211 kg, power-cruiser je lakši za 4 kg od Multistrade V4.
Granturismo-V4 obujma 1153 ccm ima konvencionalni razvod ventila (desmodromiku su zamijenile opruge), a razvija 168 umjesto dosadašnjih 162 KS. Ducati je ugradio i deaktivaciju cilindara, pa pod niskim opterećenjima stražnji par klipova odlazi 'na spavanje' što štedi manju količinu goriva.
Jasno, nova pogonska jedinica zahtijevala je i novu konstrukciju okvira. Više nema glavnog okvira od čeličnih cijevi, zamijenio ga je aluminijski profil, a motor je integralni dio. Stražnji dio okvira je i dalje od čeličnih cijevi, a pričvršćen je izravno na motor, dok je stražnja vilica jednostruka. Ovjes je potpuno podesiv, a gume su dimenzija 120/70 ZR 17 i 240/45 ZR 17. Poboljšane su i kočnice, prednji diskovi su 10 mm većeg promjera (330 mm), a tu su i kočne čeljusti Brembo Stylema. Drugim riječima, kočnice su preuzete s Panigalea V4.
Paket elektronike preuzet je sa sportskih modela te uključuje ABS za zavoje, launch control, tempomat i quickshifter, a sve postavke odabiru se putem TFT ekrana dijagonale 5 inča koji se može povezati s pametnim telefonom. Ako vam 168 KS nije dovoljno, tu je opcionalni paket s titanskim ispuhom koji snagu podiže na 180 KS, a masu smanjuje za 11 kg, no tada niste legalni na cesti. Opravdano ili ne, cijena je u odnosu na prethodnika porasla za 20 posto. Konkretno, sa 24.290 eura koliko košta XDiavel Black na 29.290 eura koliko je potrebno izbrojati za novi Diavel V4 Black.