Kapacitetniji ovjes dužeg hoda, novi kotači, visoki prednji blatobran i amortizer upravljača
DesertX niže prodajne uspjehe diljem svijeta, Ducati je s ovim modelom ušao u novu tržišnu nišu i privukao neke nove profile kupaca. U međuvremenu se DesertX etablirao kao vrlo sposoban motocikl i na asfaltu i izvan njega, a za one koji žele miris prave pustolovine, tu je upravo predstavljena verzija DesertX Rally.
Najlakše se prepoznaje po prednjem povišenom blatobranu, no promjene su vrlo smislene i sveobuhvatne. Osim poznate kombinacije kotača 21/18 tu je drukčiji ovjes KYB s kapacitetnijom prednjom vilicom. Hod ovjesa produljen je za 20 mm sprijeda i straga (ukupno 250/240 mm), dok su naplatci Excel namijenjeni za gume sa zračnicama jer je prihvat žbica u središnjem dijelu obruča. Odmak motocikla od tla je veći za 30 mm, ukupno 280 mm.
Tu je i Öhlinsov amortizer upravljača kako stvari ne bi izmakle kontroli, s donje strane motora ugrađen je karbonski štitnik, a masa je porasla za svega jedan kilogram u odnosnu na standardni DesertX. Po pitanju performansi nema razlike, Testastretta 11 obujma 937 ccm isporučuje 110 KS, a na raspolaganju je ukupno 6 modova vožnje, uključujući Enduro i Rally.
Prve isporuke očekuju se u siječnju 2024., a domaći je uvoznik formirao cijenu od 24.090 eura, što je 5500 eura više od standardne izvedbe DesertX.