Na Frankfurt Motor Showu, Ducati je i službeno predstavio novog sportaša srednje kategorije
Nismo dugo čekali na dolazak manjeg brata modela 1199 Panigale. Dizajnerski, 899 ga prati u stopu, a pokreće ga superquadro motor obujma 898 ccm i snage 148 KS. Recept gradnje je isti kao na modelu 1199 (monocoque okvir), a suha masa iznosi skromnih 169 kg. Kočnice i ovjes nisu tako ekskluzivni kao kod većeg brata, ali ni ovdje ne manjka ekskluzivnih komponenti.
Elektroničkom paketu nedostaje jedino DDA+ (Ducati Data Analyser, koji je opcija), što znači da su u standardnom paketu na raspolaganju kontrola trakcije u osam stupnjeva, različiti modovi rada (race, sport, wet), ABS, quickshifter, ride-by-wire upravljanje gasom i kontrola kočenja motorom.
Prema svemu sudeći, 899 bi mogao biti puno pogodniji za cestovnu svakodnevicu nego li je to 1199. Uz to, evidentno je kako klasa 600 polako izumire, a stižu neke nove generacije sportskih motocikala srednje klase, koje obujmom motora i performansama nadmašuju donedavne superbikeove. O svemu detaljnije u novoj Motoreviji.