Kawasaki je na Milanskom salonu predstavio impozantni sport-tourer sa
kompresorskih 200 KS! Sada su obznanili da će pored bazne verzije biti
dostupna i SE-izvedba, a napokon smo saznali i cijenu ovoga "zelenog
monstruma"
Na Kawasakijevom štandu na nedavno održanoj EICMI je bila veća gužva no u Lidlu subotom prijepodne. Zeleni iz Akashija su nanizali pregršt zanimljivih noviteta, od kojih su ponajveću pažnju privlačili retro ljepotan Z900/RS i kompresorski sport-tourer H2 SX.
Ovaj posljednji nije ništa drugo na izvedenica na bazi H2, no prema Kawasakijevim navodima puno je toga u međuvremenu poboljšano. U testu Kawaskija H2 naveli smo vrlo izražene reakcije pod opterećenjem. To bi na SX-u trebalo biti osjetno bolje zahvaljujući ugradnji nove radilice, bregastih osovina, cilindara i ispuha. Dakle, motor je u odnosu na onaj iz originalnog H2 lakši za tri kilograma!
Isto tako, motocikl nas je na testu iznenadio vrlo visokom potrošnjom, što je u kombinaciji s malim spremnikom goriva rezultiralo vrlo skromnim dosegom. Pogađate, u Kawaskiju kažu da je i to poboljšano te najavljuju doseg dostojan sport-tourera od 300 km, no pravo stanje stvari će pokazati prvi testovi.
Deklarirana je snaga od 200 KS pri 11.000 o/min i okretni moment od 137 Nm pri 9500 o/min dok masa motocikla sa svim tekućinama iznosi 256 kg. H2 SX je opremljen serijski "ABS-om za zavoje", kontrolom trakcije, kontrolom kočenja motorom, tempomatom, svjetlima u LED-tehnologiji i s tri moda vožnje.
E sada, s obzirom da je H2 imao paprenu cijenu od 233.000 kuna (u Hrvatskoj), mnogi su se s pravom pitali – tko će to veselje uopće moći platiti?! No, Kawasaki je za Njemačku objavio tržišno vrlo konkurentnu cijenu od 19 tisuća eura, što preračunato iznosi oko 142.500 kuna.
Ergonomija je odlično pogođena
Budući da je u Hrvatskoj PDV nešto veći (pet posto) te imamo famoznu trošarinu, možemo očekivati cijenu H2 SX-a od
oko 157.000 kuna, što je oko 20 tisuća kuna više no što bi platili ZZ-R 1400 u baznoj verziji. Ne treba biti previše inteligentan pa zaključiti da su ZZ-R-u dani odbrojani, baš kao što je i Z1000 u tom obliku postao višak prošle godine kada je predstavljen Z900.
Uz bazni model H2 SX-a predstavljena je i SE-izvedba koja će imati povišeni vjetrobran, adaptivno svjetlo za zavoje, TFT-displej, launch control i quickshifter sa blipper-funkcijom.
H2 SX SE će zbog toga biti četiri kilograma teži a koštati će i
oko 3000 eura više tj. 22.000 eura (u Njemačkoj).