Tijekom usporavanja, e-motor postaje generator i puni bateriju
Električni skuteri i motocikli još uvijek su rijetko viđeni na cestama, ali Bosch je ponudio zanimljivo rješenje koje će proces elektrifikacije učiniti bržim i jednostavnijim. Zakon kaže da svaki motorizirani dvokotač mora imati dva neovisna sustava za kočenje. U slučaju baterijskih električnih vozila, jedan elektromotor može dodatno pomoći funkcijom regenerativnog kočenja, kada postaje generator i kinetičku energiju koristi za punjenje baterija.
Štoviše, Boschev patent može učiniti male električne dvokotače lakšima i učinkovitijima, jer elektromotor s regenerativnim kočenjem eliminira potrebu za drugom hidrauličkom kočnicom. Ako vozač koči slabim intenzitetom (manja sila no što ju može postići generator), hidraulički sustav smanit će pritisak na disk, kako bi se povećala učinkovitost rekuperacije energije. U suprotom slučaju, ako vozač koči većom silom od one koju može generirati e-motor, sustav će dodatno povećati tlak u hidauličkom sustavu. Kod silovitih kočenja i aktivacije ABS-a, kočni moment elektromotora također pomaže u regulaciji i sprječavanju blokiranja kotača.
Koje su dobre strane opisane inovacije? Prije svega, sustav uvijek ostvaruje maksimalni učinak rekuperacije energije, jer kočenje se primarno obavlja e-motorom. Dodatno, e-motor štedi hidrauličke kočnice na pripadajućoj osovini, što uvelike smanjuje troškove održavanja ove komponente.