Unatoč koronakrizi, BMW je u 2020. prodao nestvarnih 169.272 jedinica, što je drugi najbolji rezultat u povijesti bavarske marke
Direktor BMW Motorrada Markus Schramm veliki uspjeh pripisuje i činjenici da su u 2020. lansirali čak 13 novih modela. Među njima svakako prednjači cruiser R18 koji bi prvenstveno trebao osnažiti BMW-ov tržišni udio u Sjevernoj Americi. Zanimljivo, ukupni prodajni rezultati su 3,4 posto niži no rekordne 2019. kada su prodali 175.162 jedinice.
Pandemija je imala različit utjecaj na velika europka tržišta. Dok je u Njemačkoj (27.516) i Francuskoj (17.539) prodaja čak i porasla, Italija (13.918), Španjolska (11.030) i Velika Britanija (7315) bilježe lagani pad prodaje. U Hrvatskoj (152) je pak zabilježen pad od 16,48 posto, koji je po postotku jedan od većih uopće.
BMW Motorrad naročito veseli daljni porast prodaje na velikim svjetskim tržištima poput Kine (11.788) i Brazila (10.707) - prema brojkama je vidljivo da se ova tržišta tek zahukitavaju te da potencijal za daljnji rast itekako postoji.
Od ukupno 170.000 prodanih jednica, najviše otpada na boksere (80.000) a dobar rezultat bilježe i derivati modela G 310 (oko 17.000) te novouvedenog F 900 (14.429)