Bavarski proizvođač svoje novitete predstavljat će isključivo online-kanalima
BMW Motorrad mijenja ustaljenu taktiku vezanu uz predstavljanje noviteta i unaprijed otkazuje nastup na svim sajamskim priredbama u budućnosti. Dakle, želite li doživjeti bavarske novitete, morat ćete sjediti pred ekranom kompjutera ili držati mobitel pred nosom. S jedne strane, uštedjet ćete vrijeme i novac jer nećete putovati na udaljene destinacije, ali izostat će izravan kontakt s motociklom, opipavanje detalja, isprobavanje ergonomije sjedenja itd.
Iz BMW-a poručuju da su već otkazali izlaganje na predstojećem sajmu EICMA Milano (25.-28. studenog 2021.) i Intermot Köln koji se održava nagodinu (4.-9. listopada 2022.). Umjesto toga, odjel marketinga BMW-a pokušat će preciznije doprijeti do ciljane skupine, kako na digitalnim, tako i na eventima koji će se održavati uživo.
Istovremeno, na tradicionalnim sajmovima BMW će tako izbjeći izravnu konkurenciju s ostalim proizvođačima motocikala gdje se pažnja publike često 'rasprši'. Za utjehu ostaje informacija kako će BMW ipak nastaviti predstavljati svoju gamu na odabranim manjim regionalnim sajmovima, što nužno ne uključuje i naš ZG Auto Show.