Križanac neizvjesne budućnosti pokušat će ispraviti blijedu sliku većeg brata, modela C 600 Sport
S modelom C 400 X, BMW se spustio stepenicu niže, u klasu gdje se valjda neće 'obrukati' kao što je to učinio s modelima C 600 Sport i C 650 GT. Bavarci su 'slomili zube' na Yamahi T-Max te imali velikih problema s pouzdanošću i čekanjem rezervnih dijelova, a naprasno su i prekinuli naš test izdržljivosti od 50.000 km, pa su odlučili potražiti više sreće u srednjoj klasi.
No, niti ovdje im neće biti nimalo lako jer konkurencija je vrlo oštra. Zanimljivo, novu pogonsku jedinicu razvili su unutar kuće, dakle nisu ju posudili od drugog dobavljača - jednocilindraš je posebno namijenjen baš za ovaj model, kao i prijenos snage putem suhe spojke, CVT-a i remena. Dizajn je u najmanju ruku diskutabilan, a to je uvijek bila osjetljiva tema. Promatrajući ga iz nekih kuteva, djeluje kao da mu je 'ćaća' BMW R 1200 GS, a 'mater' Honda Zoomer, što smo i pokušali ilustrirati fotokolažem:
Tehnički podaci
Jednocilindarski motor, 350 cm³, 25 kW (34 KS) pri 7500/min, 35 Nm pri 6000/min, čelični okvir, teleskopska vilica, sprijeda dva kočna diska, straga disk kočnica Ø 265 mm, visina sjedala 775 mm, masa sa svim tekućinama 204 kg