Motorevija
PRETRAGA
2011-03-14 12:33:39 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Nova, agresivna Aprilia Dorsoduro 1200 stigla je u hrvatske Aprilia prodajne salone te time proširuje široku ponudu motocikala vrhunskim maxi supermoto motociklom sa 130 KS. Novi Aprilijin V2 agregat nadilazi svoju klasu te u sklopu novog Dorsodura 1200 nudi superiorne performanse spojene s vrhunskom upravljivošću.

S 277 pobjeda u GP prvenstvima, Aprilia je najuspješnija europska marka u povijesti svjetskih motociklističkih prvenstava. Gradeći na jedinstvenom iskustvu i znanju stečenom u natjecanjima, Aprilia nastavlja razvijati snažne motocikle velikog obujma. Dorsoduro 1200 nudi uzbudljiv spoj snage, agilnosti i precizne upravljivosti.
Novi dvocilindraš vrhunskih performansi smješten je u okretnu laganu šasiju. Uski dizajn, široki upravljač, precizni detalji i vrhunske komponente plasiraju ovaj motocikl u sam vrh maxi supermoto segmenta.

Dorsoduro 1200 označava debi novog Aprilijinog V90 agregata s 1200 cm³, ride-by-wire sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva s tri mape rada te dvije bregaste osovine, četiri ventila i dvije svjećice po cilindru. S vrhunskom tehnologijom ovaj agregat pruža 130 KS pri 8.700 o/min i okretni moment od 115 Nm pri 7.200 o/min, što je u vrhu ponude u ovoj klasi motocikala, a unatoč tome zadovoljava i najstrože ekološke norme.

Plod Aprilijine izvanredne tradicije i iskustva je i hibridna šasija koja kombinira gornji dio okvira s čeličnom rešetkom i bočnim pločama s aluminijskim donjim dijelom okvira te na taj način pruža idealnu čvrstoću za snažni agregat s 1200 cm³.

Prednji ovjes sastoji se od Sachs upside-down vilice, promjera 43 mm s podesivim prednaprezanjem, kompresijom i povratom. Novi plinski Sachs stražnji amortizer, s odvojenim spremnikom, izravno je spojen na stražnju vilicu te također ima podesivo prednaprezanje, kompresiju i povrat.

Aprilia je odabrala najnapredniji kočni sustav za Dorsoduro 1200. Prednja kočnica koristi Brembo radijalna kočna kliješta s 4 klipa i disk promjera 320 mm, dok na stražnji disk promjera 240 mm djeluju Brembo kočna kliješta s jednim klipom. Za najveću razinu sigurnosti Dorsoduro 1200 dostupan je i s ATC (Aprilia Traction Control) sustavom protiv proklizavanja u kombinaciji s dvokanalnim ABS sustavom. Svaki od spomenutih sustava može se zasebno isključiti. Sustav protiv proklizavanja vozaču omogućuje potpuno iskorištavanje snage pogonskog agregata i mogućnosti guma te se na taj način može u potpunosti prepustiti užitku u vožnji koji ovaj fun bike pruža u svim uvjetima.

Novi Dorsoduro 1200 sada je dostupan u svim Aprilia prodajnim salonima po cijeni od 90.750 kn, a verzija s ATC i ABS sustavom po cijeni od 99.750 kn za gotovinsko plaćanje.





Aprilia Dorsoduro 1200

�daje

Obujam: 1197 cm3

Snaga: 130 k (96 KW) 8700 rpm

Okretni moment: 115 Nm @ 7500rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 15 l

Dužina: 209 kg

: 232 km/h

APRILIA
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R