2011-03-14 12:33:39 , Autor: Danijel Puljek | |
Nova, agresivna Aprilia Dorsoduro 1200 stigla je u hrvatske Aprilia prodajne salone te time proširuje široku ponudu motocikala vrhunskim maxi supermoto motociklom sa 130 KS. Novi Aprilijin V2 agregat nadilazi svoju klasu te u sklopu novog Dorsodura 1200 nudi superiorne performanse spojene s vrhunskom upravljivošću.
S 277 pobjeda u GP prvenstvima, Aprilia je najuspješnija europska marka u povijesti svjetskih motociklističkih prvenstava. Gradeći na jedinstvenom iskustvu i znanju stečenom u natjecanjima, Aprilia nastavlja razvijati snažne motocikle velikog obujma. Dorsoduro 1200 nudi uzbudljiv spoj snage, agilnosti i precizne upravljivosti.
Novi dvocilindraš vrhunskih performansi smješten je u okretnu laganu šasiju. Uski dizajn, široki upravljač, precizni detalji i vrhunske komponente plasiraju ovaj motocikl u sam vrh maxi supermoto segmenta.
Dorsoduro 1200 označava debi novog Aprilijinog V90 agregata s 1200 cm³, ride-by-wire sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva s tri mape rada te dvije bregaste osovine, četiri ventila i dvije svjećice po cilindru. S vrhunskom tehnologijom ovaj agregat pruža 130 KS pri 8.700 o/min i okretni moment od 115 Nm pri 7.200 o/min, što je u vrhu ponude u ovoj klasi motocikala, a unatoč tome zadovoljava i najstrože ekološke norme.
Plod Aprilijine izvanredne tradicije i iskustva je i hibridna šasija koja kombinira gornji dio okvira s čeličnom rešetkom i bočnim pločama s aluminijskim donjim dijelom okvira te na taj način pruža idealnu čvrstoću za snažni agregat s 1200 cm³.
Prednji ovjes sastoji se od Sachs upside-down vilice, promjera 43 mm s podesivim prednaprezanjem, kompresijom i povratom. Novi plinski Sachs stražnji amortizer, s odvojenim spremnikom, izravno je spojen na stražnju vilicu te također ima podesivo prednaprezanje, kompresiju i povrat.
Aprilia je odabrala najnapredniji kočni sustav za Dorsoduro 1200. Prednja kočnica koristi Brembo radijalna kočna kliješta s 4 klipa i disk promjera 320 mm, dok na stražnji disk promjera 240 mm djeluju Brembo kočna kliješta s jednim klipom. Za najveću razinu sigurnosti Dorsoduro 1200 dostupan je i s ATC (Aprilia Traction Control) sustavom protiv proklizavanja u kombinaciji s dvokanalnim ABS sustavom. Svaki od spomenutih sustava može se zasebno isključiti. Sustav protiv proklizavanja vozaču omogućuje potpuno iskorištavanje snage pogonskog agregata i mogućnosti guma te se na taj način može u potpunosti prepustiti užitku u vožnji koji ovaj fun bike pruža u svim uvjetima.
Novi Dorsoduro 1200 sada je dostupan u svim Aprilia prodajnim salonima po cijeni od 90.750 kn, a verzija s ATC i ABS sustavom po cijeni od 99.750 kn za gotovinsko plaćanje.
Obujam: 1197 cm3
Snaga: 130 k (96 KW) 8700 rpm
Okretni moment: 115 Nm @ 7500rpm
Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 ZR 17
Stražnja guma: 180/55 ZR 17
Obujam spremnika: 15 l
Dužina: 209 kg
: 232 km/h