Povijest modela
Yamaha XVS drag star 1100 svoju ulogu igra upravo onako kako se od nje i očekuje. Nije neka prevelika diva, ali dobro izgleda i funkcionira na pritisak dugmeta. Taj motocikl najviše zaljubljenika pronalazi među vozačima starijima od 40 godina. Oni žele motocikl koji nema previše mušica i mana, motocikl kojim se u svako doba mogu pojaviti na svakom mjestu. Naravno da je drag star pogodan i za opuštena putovanja. Svoju karijeru 1100 počeo je 1999. godine, dakle samo dvije godine poslije svoje sestre 650, koja je publiku našla među mlađima.
Kad 1100 na pozornici stoji s ostalim motociklima svoje klase, sigurno nema tremu, nego je čak ponekad i glavna zvijezda. U svojoj omiljenoj ulozi, odnosno kao dobra prerada ili bogato ukrašena dodatnom opremom i zamjenskim dijelovima, spremna je za svoj glavni nastup. Ipak, kod vozača ne postiže dovoljno visoke ocjene koje bi bile za nekog oskara, jer je 61 KS premalo za današnja vremena power cruisera. Na cesti se dobar ovjes brine za trenutke ugode.
XVS 1100 drag star je neki srednji, razuman izbor, a upravo ga zbog toga traži najviše kupaca. Od 2007. godine nudi se isključivo kao XVS 1100 classic, a alternativa su i moderniji XVS 1300 te naposljetku 1900 midnight star.
Provjera
Dobar vanjski izgled na cijenu utječe više nego godina proizvodnje. Eventualni razlog smanjenja cijene su tragovi padanja, koji su kod XVS-a rijetki. Cruiser mora blistati, a njegovi kromirani dijelovi moraju vas doslovno zasljepljivati. Pokazatelj su lošeg održavanja ili da motocikl nije garažiran flekavi žbičani kotači, jer treba puno truda da bi se njih držalo urednima.
Generalno gledano, drag star na tržištu rabljenih spada u izdržljivije motocikle. Ako se prijašnji vlasnik pridržavao servisnih intervala, i ako se u probnoj vožnji ne pojave čudni mehanički zvukovi i mjenjač ide lagano, tad se, pod uvjetom da je motocikl normalno održavan, može prijeći i više od 100.000 km.
Razvoj modela
1999. Uvođenje XVS 1100 drag stara na tržište s oznakom tipa VP 052
2000. XVS-u 1100 dodatno se pridružuje i model XVS 1100 A drag star classic (VP 055). Razlike u odnosu na standardni model: izmijenjena povijenost upravljača, široki oslonci za noge s dvostrukom polugom mjenjača umjesto klasičnih oslonaca i poluge, šire i duže zaštite kotača, 16-colni prednji kotač dimenzija 130/90-16 (standardni model) 110/90 S18, pokrovi na fiksnim cijevima prednje vilice, novi brzinomjer, prednje i stražnje svjetlo
2001. Novi kod modela XVS 1100 je VP 057. Modificirane su glave cilindara te sekundarni zračni sustav, koji smanjuje emisiju štetnih plinova. Povećan promjer prednjeg svjetla
2002. Rasprodaja standardnih modela XVS-a 1100, a classic ostaje u prodaji
2003. Izmijenjena oznaka XVS 1100 A drag star classic u VP 161. Dodatne izmjene na motociklu: u ispušni top ugrađen neregulirani katalizator, modificirani rasplinjači i paljenje, sustav protiv krađe, mogućnost paljenja svih četiriju pokazivača smjera odjednom, trajno upaljena svjetla
2007. U Hrvatskoj se kao novi nudi isključivo drag star XVS 1100 classic za cijenu od 74.980 kuna
Stanje na tržištu
Standardni je model omiljen za prerade u sportskom stilu, pa mu je zbog
toga i cijena poprilično viša u odnosu na stvarnu vrijednost po listama
za procjenu. Dobri motocikli s manje od 20.000 prijeđenih kilometara
vrlo su rijetki. Model classic u očuvanom stanju nije motocikl koji će
se na jednom mjestu zadržati dugo ako se prodaje, pogotovo ako ne
prelazi bolnu granicu od 45.000 kuna.
Mjerenja
Najviša brzina 168 km/h
Ubrzanja
0-100 km/h 5,3 s
0-140 km/h 12,3 s
Elastičnost
60-100 km/h 6,1 s
Potrošnja 4,7-6,6 l/100 km - magistralna cesta