Dunlopova hypersport guma poboljšana je u brojnim poglavljima, uz povećanu trajnost
Dunlopov testni poligon u Mirevalu – nedaleko od Montpelliera – slovi kao tehnički izuzetno zahtjevna staza. Promjene pravca su česte, kombinacije sporih i brzih zavoja iziskuju dosta rada na motociklu, a visinske razlike svaki ovjes i kočnice stavljaju na veliku kušnju. Dunlop je upravo zbog toga odlučio svoj novi pneumatik predstaviti na domaćem terenu. Prema njihovim riječima, upravo je ova staza najprikladniji izbor za dokazivanje kvaliteta nove hypersport-gume - SportSmart 2 Max.
Riječ je prije svega o sportskom pneumatiku za cestovnu uporabu, no povremeno se može koristiti i za izlete na trkalište. To znači da podjednako dobro pristaje sportašima poput Honde CBR 1000 RR ili Kawasakija ZX-10 R, ali i power nakedima kao što su BMW S 1000 R ili Suzuki GSX-S 1000.
U odnosu na prethodnika SportSmart 2 iz 2013. izvedba Max poboljšana je u segmentu upravljivosti i gripa, a rađeno je i na povećanju trajnosti. Imali smo prilike temeljito ju isprobati na trkalištu, ali i na cestovnoj ruti dugoj 190 km koja je vodila kroz okolna brda i priobalje. Niske jutarnje temperature zraka od kojih desetak stupnjeva celzijevih nisu joj nimalo smetale, guma je vrlo brzo postigla optimalnu radnu temperaturu i oduševila količinom gripa. Više dojmova s dvodnevnog testiranja u Mirevalu možete pročitati u drugom ovogodišnjem izdanju Motorevije koje će se na kiscima pojaviti sredinom travnja.