Povijest modela
Prije točno pedeset godina Piaggio je iznenadio i šokirao javnost modelom GS (gran sport) 150 koji je blagim i oblim linijama „osice“ dodao i dotad nepoznatu karakteristiku - oštrinu. 150 ccm obujma rezultiralo je najvišom brzinom koja je premašivala brojku 100 km/h.
Slično je i s aktualnim modelom GTS-a. I on je, kao i mnogobrojni prethodnici, zadržao elegantan i uglađen stil koji traje već punih šest desetljeća, a uvelike je obogaćen i najmodernijim tehničkim komponentama. Tu prije svega mislimo na ABS, koji se - doduše - može dobiti uz doplatu, ali i na vrlo funkcionalne instrumente koji se sastoje od analognog pokazivača brzine i digitalnog LCD-a. Vozaču se na ekranu pružaju informacije o broju okretaja motora, razini goriva u spremniku, prijeđenom putu, temperaturi rashladne tekućine u sustavu, točnom vremenu i vanjskoj temperaturi zraka.
Ipak, zaštitni je znak ove vespe prije svega odlični motor quasar. Performanse od 22 KS i 20,2 Nm dale su vespi sasvim novu dimenziju, koju dosad nismo doživjeli. No sve to skupa treba i platiti, pa se za vespu GTS odlučuju gradski šminkeri i romantici koji obično i paze na svoje vozilo. Pri kupnji rabljene najviše „problema“ imat će te s visokom cijenom koju vlasnici traže za svog limenog ljubimaca. Predstavljanjem pojačanog Quasara 300 model GTS 250 mijenja model GTS 300 ie.
Tehnički podaci
Motor 4T
Obujam 244 ccm
Snaga 16,2 kW (22 KS) pri 8250 o/min
Kočnice Sprijeda disk promjera 220 mm, straga disk promjera 220 mm
Gume 120/70-12, 130/70-12
Masa 148 kg
Visina sjedala 790 mm
Servisni interval 6000 km
Cijena 33.140 kuna (37.140 s ABS-om)
Cijena rabljenih
Rabljeni primjerci bez razlike u godištu kreću se od 22.000 kuna na više
Savjeti
Zbog malog prostora pod sjedalom nije loše investirati u top-case, kao i u dodatni vjetrobran jer GTS može potegnuti do brzina koje opterećuju nezaštićeni torzo vozača
+ pouzdan motor, kočnice, izgled i stil, završna obrada
- mali prtljažnik, oslonci nogu suvozača