2009-11-27 , Autor: Kristijan Tićak | |
I najoštriji nož s vremenom zatupi. Takva je sudbina zadesila i CBR 600 F pa je Honda 2003. godine lansirala nasljednika – model CBR 600 RR. Tada kao novi, a danas kao rabljeni, jedan je od najpopularnijih sportaša uopće
Honda se s novim RR-om 2003. godine oprostila od smirenog imidža CBR-a 600 F te odmah proizvela dvostruke prvake u supersportu! Budući da u to vrijeme ni jedna druga šestotka nije bila tako kompaktna te nudila toliko uzak tjelesni kontakt, za to je imala i valjani razlog. Osjećaj nije bio fantastičan samo na natjecateljskoj stazi već i na običnoj cesti. Uz to, ergonomija odgovara i nižim i višim vozačima, položaj rukohvata upravljača je idealan, a presvlaka vozačeva sjedala uzorno je kruta. Drugim riječima, sve što vozač dodirne jednostavno klizi. Spojka, mjenjač, reakcija komande gasa - savršeno. Jedino što se nije uklapalo u izvrsnu sliku su jake reakcije pod opterećenjem.
Razvoj snage modela za 2005. godinu, i po pitanju akustike i subjektivnog mišljenja, odražava se posve nespektakularno. Potisak? Sasvim uredan. Živahnost? Ima je dovoljno. Mirnoća rada? Savršena. Ukupno gledajući nikakav spektakl, no ipak vrlo ugodan agregat. No, potpuno drukčiju sliku pruža ovjes. Super stabilan, izbalansiran i podešen. Komfor se povezuje sa stabilnošću, nježnim ponašanjem te točnom povratnom informacijom.
Instrumenti su jednostavni i lako čitljivi. Na raspolaganju je čak i pokazivač goriva
Ispušni top je vrlo čisto integriran u stražnji kraj motocikla 2003. su „mali“ RR zaustavljale zlatne Nissinove četveroklipne kočne čeljusti |
2005. Ugradnja radijalnih čeljusti i predne vilice upside-down
2007. Elektronski amortizer počeo se ugrađivati na najnovijoj generaciji Replika ten kate uslijedila je dvije godine nakon Movistarove – 2008. |
Obujam: 599 cm3
Snaga: 117 k (87 KW) 13000 rpm
Okretni moment: 66 Nm @ 10500rpm
Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70-ZR17
Stražnja guma: 180/55-ZR17
Obujam spremnika: 18 l
Dužina: 169 kg
Maksimalna brzina: 248 km/h
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |