Test | Suzuki DL 650 V-strom
Posljednji dio testa našem malom suzukiju V-stromu 650 DL nije bio baš najjednostavniji. Hladni jesenski dani, učestale kiše, a ponekad sol i snijeg na cesti oštečuju i najbolje i najizdržljivije motocikle. No, DL je lako izdržao i to. Kad je stajao nekoliko dana i kad mu je sjedalo bilo pokriveno snijegom, pokretanje ipak nije bilo nikakav problem. U tom slučaju morali smo se složiti s konstruktorima - ubrizgavanje umjesto rasplinjača pun je pogodak.
Ne samo da smo mogli zaboraviti polugu hladnog starta (uopće nije ugrađena), nego je i potrošnja benzina - u prosjeku 6,25 l/100 km - bila umjerena. Bila je ona i niža, recimo pet litara na 100 km pri brzini od 130 km/h, ali i viša - 8 l/100 km! To posljednje je i najviša prosječna potrošnja unesena u naš dnevnik vožnje. U posljednjem dijelu testa ipak je bila nešto viša od prosjeka, ali su razlog mogle biti i niže vanjske temperature.
Vrijeme koje nas je prisiljavalo da obučemo rukavice i jaknu bilo je dovoljno da se kazaljka mjerača temperature motora malo pomakne. Dakle, odmah smo mogli krenuti u vožnju. Najprije polako, jer su ceste bile izuzetno kliske. No, veliki okretni moment na nižim okretajima dopuštao nam je dovoljno dinamičnu vožnju i u tako lošim uvjetima. Jednako je važan za balansiranje motora i udoban položaj za upravljačem. Sjedi se kao u fotelji, što je u kombinaciji s visinom sjedala dovoljno da bismo na cestu gledali i preko krovova automobila.
|
|
|
Motor DL-a 650 opremljen je uljnim hladnjakom, a smješten je ispred prednjeg cilindra |
|
Za puno prtljage veliki nosač prtljage |
|
|
|
Nakon testa kočnice nisu pokazivale znakove veće potrošenosti
|
|
25.000 km na brojaču kilometara na DL-u nije ostavilo gotovo nikakvog traga
|
|
|
|
Prozorčić za kontrolu razine ulja na lako je dostupnom mjestu |
|
Vjetrobransko staklo podesivo je, a mi smo ga postavili u najvišu poziciju |
Sportskiji način vožnje nije nam padao na pamet, jer motocikl nije opremljen zaštitama pri padovima pa je i najmanji mogao prouzročiti oštećenje bočnih oplata, bočnih ogledala, pokazivaća smjera itd. Nasreću, nije bilo nikakvih iznenađenja ni nepredviđenih novčanih izdataka. Tko se DL-om želi voziti cijelu godinu, svakako bi trebao razmisliti o kupnji zaštita pri padu, jer će mu se to s vremenom sigurno isplatiti. Prvi par guma izdržao je gotovo 18.300 km, a odlučili smo ga zamijeniti continentalima avenue. No, nove se nisu baš odlikovale vrhunskim voznim osobinama, pa je motocikl na mokroj podlozi često klizao. Ali, velika prednost tih guma je njihova spora potrošnja, što će vagabundi znati cijeniti. Nakon 7000 km, dakle - na kraju testa, izgledale su kao nove. Sad još nekoliko riječi o cijenama.
Zajednica | Komentari
Dobar i dugovječan motor. Za prave putnike u svakom slučaju. Za svakodnevicu mrvicu preglomazan, a već mu se pomalo vide i godine. Ipak i dalje prva liga.