Motorevija
PRETRAGA
2011-04-03
Bookmark and Share

 Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti

Posljednji dio testa našem malom suzukiju V-stromu 650 DL nije bio baš najjednostavniji. Hladni jesenski dani, učestale kiše, a ponekad sol i snijeg na cesti oštečuju i najbolje i najizdržljivije motocikle. No, DL je lako izdržao i to. Kad je stajao nekoliko dana i kad mu je sjedalo bilo pokriveno snijegom, pokretanje ipak nije bilo nikakav problem. U tom slučaju morali smo se složiti s konstruktorima - ubrizgavanje umjesto rasplinjača pun je pogodak.

Ne samo da smo mogli zaboraviti polugu hladnog starta (uopće nije ugrađena), nego je i potrošnja benzina - u prosjeku 6,25 l/100 km - bila umjerena. Bila je ona i niža, recimo pet litara na 100 km pri brzini od 130 km/h, ali i viša - 8 l/100 km! To posljednje je i najviša prosječna potrošnja unesena u naš dnevnik vožnje. U posljednjem dijelu testa ipak je bila nešto viša od prosjeka, ali su razlog mogle biti i niže vanjske temperature.

 Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti

Vrijeme koje nas je prisiljavalo da obučemo rukavice i jaknu bilo je dovoljno da se kazaljka mjerača temperature motora malo pomakne. Dakle, odmah smo mogli krenuti u vožnju. Najprije polako, jer su ceste bile izuzetno kliske. No, veliki okretni moment na nižim okretajima dopuštao nam je dovoljno dinamičnu vožnju i u tako lošim uvjetima. Jednako je važan za balansiranje motora i udoban položaj za upravljačem. Sjedi se kao u fotelji, što je u kombinaciji s visinom sjedala dovoljno da bismo na cestu gledali i preko krovova automobila.

 Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti    Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti
Motor DL-a 650 opremljen je uljnim hladnjakom, a smješten je ispred prednjeg cilindra   Za puno prtljage veliki nosač prtljage
 Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti    Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti
Nakon testa kočnice nisu pokazivale znakove veće potrošenosti
  25.000 km na brojaču kilometara na DL-u nije ostavilo gotovo nikakvog traga
 Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti    Motogalerija Suzuki DL 650 Vstrom - Test izdr¾ljivosti
Prozorčić za kontrolu razine ulja na lako je dostupnom mjestu   Vjetrobransko staklo podesivo je, a mi smo ga postavili u najvišu poziciju

Sportskiji način vožnje nije nam padao na pamet, jer motocikl nije opremljen zaštitama pri padovima pa je i najmanji mogao prouzročiti oštećenje bočnih oplata, bočnih ogledala, pokazivaća smjera itd. Nasreću, nije bilo nikakvih iznenađenja ni nepredviđenih novčanih izdataka. Tko se DL-om želi voziti cijelu godinu, svakako bi trebao razmisliti o kupnji zaštita pri padu, jer će mu se to s vremenom sigurno isplatiti. Prvi par guma izdržao je gotovo 18.300 km, a odlučili smo ga zamijeniti continentalima avenue. No, nove se nisu baš odlikovale vrhunskim voznim osobinama, pa je motocikl na mokroj podlozi često klizao. Ali, velika prednost tih guma je njihova spora potrošnja, što će vagabundi znati cijeniti. Nakon 7000 km, dakle - na kraju testa, izgledale su kao nove. Sad još nekoliko riječi o cijenama.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2




2011-04-04 19:29:20

Dobar i dugovječan motor. Za prave putnike u svakom slučaju. Za svakodnevicu mrvicu preglomazan, a već mu se pomalo vide i godine. Ipak i dalje prva liga.

Suzuki DL650 V-Strom

�daje

Obujam: 645 cm3

Snaga: 67 k (49 KW) 8800 rpm

Okretni moment: 60 Nm @ 6400rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 260 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 110/80-19

Stražnja guma: 150/70-17

Obujam spremnika: 22 l

Dužina: 220 kg

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R