Motorevija
PRETRAGA
2011-03-21 , Autor: Ralf Schneider, Kristijan Tićak, Slike: Suzuki
Bookmark and Share

Usko prednje svjetlo tek je jedno od brojnih izmjena koje je pretrpio Suzukijev supersportaš. Na trkaćoj stazi u Almeriji saznali smo što - izuzev oštrog pogleda - stoji na repertoaru za 2011.



Zimski dani u Španjolskoj mogu biti izuzetno ugodni. Nakon suzdržanog početka, sunce je u ranim poslijepodnevnim satima zagrijalo sve do 16 stupnjeva, pa je staza u planinama iznad Almerije - topla i suha - idealna za vožnju.
Posebice u dijelu gdje je višestruki desni zavoj koji možete proći u 38 različitih radijusa, a koji vodi preko malenog brežuljka, da bi se kasnije počeo spuštati prema dolje. Štoviše, cijeli luk možete prevesti u jednoj brzini, bez izmjena, i to sve do posljednje okuke.

Uz to, riječ je o dijelu koji je pred izmjenu brzine u mjenjaču, i upravo tu vrijedi pravilo - dodati malo gasa radi rasterećenja prednjeg kraja motocikla. Precizno, moćno i bez naglih trzanja, Suzukijev četverocilindarski agregat potiskuje GSX-R 600 suvereno i snažno prema sljedećem brzom lijevom zavoju.
Ne, nemamo izmjerenu elastičnost novog agregata, pa je logično da naša iskustva svodimo isključivo na rubriku „subjektivno“, a upravo je u tom dijelu novi pogonski agregat na nas ostavio vrlo snažan dojam, i gotovo smo sigurni da će tako nešto naposljetku potvrditi i konačna mjerenja.

O bratskom modelu GSX-R 750 moći ćete ekskluzivno čitati u Motorevijinom specijalnom izdanju - Sportski motocikli

Uostalom, na sljedećoj dionici mali gixxer ponovno dokazuje naše tvrdnje. Naime, radi se o dugom desnom zavoju koji u širokom radijusu prolaska formira 900 metara „ravnine“ na kojoj se može solidno ubrzavati. Cijelo vrijeme „maleni“ agregat živahno grabi prema brojci od 12.000 o/min da bi nakon toga promijenio zvuk iz brundajućeg u vrišteći, te agresivno zagrabio sve do 15.000 o/min.

I to bez suvišnih vibracija koje bi signalizirale eventualne znakove umora. Točan podatak o broju okretaja motora vam autor ovoga teksta ne može prenijeti, jer je njegov pogled bio fokusiran na novo trepteće upozorenje na instrumentima koje signalizira promjenu brzine. Naime, znatno je lakše koncentrirati se na njezin rad, nego na kazaljku brojača okretaja, što je hvalevrijedno.


 
Prednje kočne čeljusti odsad dobavlja Brembo. Izrađene su od jednog komada   Dobra stara gixxer-tradicija; oslonci za noge mogu se podešavati u različitim pozicijama

Također, ako ste pravilno prošli stražnji desni, te ukoliko se spretno zavučete ispod prednje oplate, ciljnu ravninu prolazite dobro iznad 250 km/h. U tom trenutku suzuki dolazi do točke kočenja, a vozač se podiže izvan idealne siluete tog sportskog motocikla.

Tada pogađate, nastaje pravi mali orkanski pakao strujanja zraka oko vas, što govori da su stručnjaci za aerodinamiku napravili uistinu sjajan posao. S laganom zadrškom Brembove monoblock kočne čeljusti grizu u dvostruke diskove promjera 310 mm, te usporavaju gixxer sve do brzine od 80 km/h. Suzukijevi inženjeri već godinama ne žele odustati od prednje kočnice koja u početku „kasni“ s reakcijom. Kažu - „Želimo izbjeći početno agresivno djelovanje kočnice kako ne bi došlo do eventualnog blokiranja prednjeg kotača usred preplašenosti vozača.“

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2




Suzuki GSX-R 600 (2011.)

Suzuki GSX-R600 2011

�daje

Obujam: 599 cm3

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 210 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 17 l

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R