Test | Prvi kilometri s Yamahom MT-07 (2018)
Nakon četiri godine na tržištu, bestseller iz Iwate je redizajniran i dorađen u detaljima
Na europskim cestama nalazi se gotovo 70.000 primjeraka Yamahe MT-07, dvocilindarskog roadstera koji je i najbolji promotor filozofije 'Dark Side of Japan'. Riječ je o daleko najprodavanijem modelu Yamahine MT serije koji pokriva vrlo širok spektar publike.
Iako ga najveći broj vlasnika, njih oko tri četvrtine, koristi za svakodnevni 'commuting' poput odlazaka na posao i uobičajene zadatke u svakodnevici, preostalu četvrtinu predstavljaju iskusniji vozači koji ipak traže malo više. Njihove kritike nisu se doticale vrlo potentnog i živahnog rednog dvocilindraša s asimetričnim rasporedom paljenja, već prije svega ovjesa koji u slučaju oštrije vožnje ipak djeluje premekano.
Možemo reći da je u ovom trenutku MT-07 na polovici svojeg 'životnog ciklusa', pa se Yamaha odlučila na uobičajene korake redizajna. Tu je markantnije prednje svjetlo koje podsjeća na MT-09 prve serije, kao i naizgled širi spremnik goriva s bočnim panelima i agresivnim usisnicima zraka. Izmijenjeno je i stražnje svjetlo, a upravljač, oslonci nogu i hladnjak tekućine lakirani su u crno.
Minimalne promjene tiču se i ergonomije na račun izmijenjene konture sjedala, pa se viši vozači osjećaju nešto komotnije. Ali najbitnije u cijeloj priči - nove postavke ovjesa zadužene su za veću dozu sportskog osjećaja. MT-07 sada djeluje čvršće i nije onako 'gnjecav' kada na zavojitoj cesti upregnete svih 75 KS. Kompletan izvještaj sa svjetske prezentacije održane na cestama južne Španjolske očekuje vas u Motoreviji br. 128.
Zajednica | Komentari