Test | Pirelli Diablo Rosso IV: Prvi dojmovi
Riječ je o potpuno novom modelu gume, a ne pukoj nadogradnji prethodnog modela
Pirelli je nedavno predstavio Diablo Rosso IV, cestovnu sportsku gumu koja nije samo puka nadogradnja 'trojke', već potpuno nova guma. Temelji se na Supercorsi SP, koju su Talijani svojedobno 'ispekli' posebno za Ducati Superleggeru V4. Prednji Rosso IV sada ima tri zasebne zone. Tvrđi, srednji sloj proteže se do oko 35 stupnjeva nagiba, najmekši je onaj koji ide do ruba gume. Sve u svemu, Pirelli je povećao pozitivni profil prednjeg Rosso IV dobrih 20 posto.
Stražnja guma je također izrađena od kombinacija smjesa. Modeli do dimenzije 190/50 također imaju tri zone, a od veličine 190/55 postoji čak pet zona smjesa. Svim je gumama zajednička konstrukcija s čeličnim remenom od nula stupnjeva, nadopunjena umjetnim vlaknima za veću stabilnost, dok gume veličine 190/55 nadalje imaju troslojno lyocell-vlakno koje osigurava najmanju deformaciju gume.
Testirali smo je na Autodromo Valle dei Templiju na Siciliji. Jedna sekcija simulira magistralnu cestu osrednje kvalitete koja uključuje i valovitu podlogu u zonama kočenja. Dakle, ovaj poligon postavlja vrlo visoke zahtjeve za gume. Na stazi nam se posebno svidjelo oštro i brzo skretanje Rossa IV, koji uz to nudi nevjerojatnu količinu gripa i povratnih informacija.
Bez obzira na visok tempo vožnje i unatoč vanjskoj temperaturi od svega 12 stupnjeva Celzija, stražnja guma se čak i na superbikeu S 1000 RR-u trošila vrlo ravnomjerno. Cijena seta guma, ovisno o dimenziji, je između 2200 i 2400 kuna, a trenutačno je važeća akcija u kojoj domaći uvoznik - splitski Moto Box - kupnju seta Diabla Rosso IV 'subvencionira' s bluetooth-slušalicama.
Dostupne dimenzije:
Sprijeda
110/70 ZR 17 M/C (58W) TL
120/60 ZR 17 M/C (58W) TL
120/70 ZR 17 M/C (58W) TL
Straga
150/60 ZR 17 M/C (66W) TL
160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
180/55 ZR 17 M/C (73W) TL
190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
190/55 ZR 17 M/C (75W) TL
200/55 ZR 17 M/C (78W) TL
200/60 ZR 17 M/C (80W) TL
Info i cijene:
www.motogume.hr
Zajednica | Komentari