Test | Pirelli Angel GT II: Još agilniji i upravljiviji
Nasljednika Pirellijeve sport-touring gume isprobali smo na premijernim vožnjama cestama otoka Sicilije
Pirellijev Angel GT godinama je bio referenca u klasi sport-touring guma, prvenstveno jer je na snažnim motociklima velikog obujma briljirao u poglavlju sporta i upravljivosti. Uz to, nije pokazivao izrazite slabosti na mokroj podlozi te se umjereno trošio.
O kakvoj je kvalitetnoj gumi riječ govori i podatak da je unatoč poznim godinama, prošle godine na usporednom testu sport-touring guma Angel GT podijelio prvo mjesto s potpuno novim Dunlopom Roadsmartom 3.
Angel GT II je potpuno nova guma koja s prethodnikom dijeli tek dizajn profila (anđeoska krila). Proizvodi se u Njemačkoj, a Pirelli navodi da je površina gume u zavojima veća za 3,5 posto. Cilj razvoja ove gume bio je poboljšati akvaplaning te komfor ublažavanja, a u nju je ugrađeno podosta iskustva iz SBK-natjecanja.
Gumu smo provozali na vrućoj Siciliji, na 35 stupnjeva Celzijevih u plusu, što znači da uopće ne možemo govoriti o ponašanju na mokrome i na hladnoj podlozi kao i o brzini postizanja radne temperature. S druge strane možemo govoriti o impozatnom gripu i vrlo jasnoj povratnoj informaciji na svim motociklima koji su nam na probnoj vožnji bili dostupni. Bila je to vrlo široka ponuda koncepata – od KTM 1290 SuperDukea GT-a do BMW S 1000 XR-a i Kawasakija Versysa 1000.
Iskustva iz vožnje govore nam da je Angel GT II još agilniji i upravljiviji od svoga prethodnika a za ocjenu drugih disciplina ipak ćemo morati pričekati našu veliku usporedbu. Cijena za Pirelli Angel GT II u dimenziji 120/70-17 i 180/55-17 iznosi 912,00 tj. 1255,00 kuna. Sve dimenzije možete provjeriti u Moto Boxu – ovlaštenom uvozniku marke Pirelli – i to klikom na
www.motogume.hr
Plus: jasna povratna informacija, upravljivost i agilnost
Minus: isporobali smo je samo na visokim temperaturama i na suhome
Zajednica | Komentari