Povijest modela
Peugeot je 1999. u stilu dizajna new edge predstavio svog novog gradskog mališana vrlo kompaktnih dimenzija. Prednja vilica upside-down vrlo osjetljivo reagira na podlogu te nudi dovoljno komfora, a pritom ne dolazi pretjerano na blok, dok je stražnji amortizer premekan i nakon nekog vremena postaje neispravan i potpuno nefunkcionalan. Serijska opremljenost maloga i vrlo dobro završno obrađenog vivacityja u najmanju je diskutabilna - nema nosača prtljage, pokazivača goriva ni spremišta za sitnice.
No, nasuprot tomu, nema mjesta kritici prednjeg svjetla (što kod 50-ica i nije čest slučaj) i prednje disk-kočnice, koja je i na modelu sa 100 ccm ostala nepromijenjena.
Sve izvedbe vivacityja - sportline 3, universe i 100 - kreću se na 12-colnim kotačima, osim verzije compact, koja je na 10-colnima. Zbog kraćeg završnog prijenosa zbog manjih kotača compact ubrzava življe, ali zato njegov glavni oslonac u zavoju vrlo rano dodiruje podlogu, a skraćena prednja vilica gubi na komforu. Neki kritiziraju i premekano sjedalo, dok višima smeta manjkavost prostora za smještaj nogu. Za 2008. godinu predstavljen je temeljito obnovljen model s praktičnim prtljažnikom sprijeda.
Tehnički podaci
Motor 2T
Obujam 49 ccm
Snaga 4,1 KS pri 6700 o/min
Kočnice sprijeda disk 190 mm, straga bubanj 110 mm
Gume sprijeda 120/70-12, straga 130/70-12
Masa/dopuštena nosivost 89/181 kg
Visina sjedala 740 mm
Servisni intervali svakih 5000 km
Cijena novoga 13.813 kn
Mjerenja
Najviša brzina 52 km/h
0-40 km/h 7,3 s
Prosječna potrošnja 2,9 l/100 km
Cijena rabljenih
Vivacity spada u red jeftinijih skutera. Za primjerke iz 2004. ili 2005. vlasnici traže oko 7000 kuna, a za primjerke s kraja 90-ih od 4000 do 5000 kuna
Savjeti
Ugradnja stražnjeg zamjenskog amortizera i zamjenskog niže pozicioniranog sjedala
+ kompaktan, vrlo dobra završna obrada
- manjkava serijska oprema, stražnji amortizer slabe kvalitete