Povijest modela
Odlično podešen motor, solidna ubrzanja i visoka maksimalna brzina samo su uvod u peugeotove vrline. Zahvaljujući jako dobroj zaštiti od vjetra, i u gornjem dijelu i u području nogu, te odličnoj ergonomiji, geopolis je iznimno pogodan i za duže gradske relacije, ali i za povremene međugradske ture. Zbog tvrđe podešenog ovjesa vozne su karakteristike na zavidnoj razini. Zahvaljujući nešto većem međuosovinskom razmaku te dobroj zaštiti od vjetra geopolis krase vrlo dobra upravljivost i preciznost upravljanja, i to pogotovo u bržim zavojima. Od kada je na naše prostore došao tijekom 2006. godine, geopolis je na mala vrata nuđen kao odlična alternativa piaggiovoj masovnoj ponudi. Zato je zanimljivo reći da ovaj vrlo lijepo zamišljen skuter zapravo pokreće piaggiov agregat quasar 250 kao i većinu njegove konkurencije. Iako je na tržištu rabljenih nešto rjeđi, moguće ga je pronaći, a zbog svog izgleda pomalo vuče na ezotiku. Zbog loše uvozničke politike geopolis nije ostvario značajne prodajne rezultate u Hrvatskoj, a ovu činjenicu treba imati na umu i pri kupnji rabljenoga te rezervnih dijelova.
Tehnički podaci
Motor 4T
Obujam 244,3 ccm
Snaga 22 KS pri 8250 o/min
Kočnice Sprijeda disk promjera 260 mm, straga disk promjera 240 mm
Gume 110/70-16, straga 140/70-16
Masa 160 kg
Visina sjedala 805 mm
Servisni interval 6000 km
Cijena 33.223 kune
Mjerenja
Najviša brzina 130 km/h
Prosječna potrošnja 3,9 l/100 km
Cijena rabljenih
Rabljeni modeli nisu tako česti, a cijena se kreće od 20.000 kuna naviše zavisno od godine proizvodnje
Savjeti
Kako je geopolis dobar za vožnju gradom ali i dalje, kako bi vozne osobine došle potpuno do izražaja nije loše uraditi gume sportskog profila
+ izgled, završna obrada, kočnice, zaštita od vjetra
- ovjes, prtljažni prostor