Ducatijevi rezultati na testu izdržljivosti dosad su bili katastrofalni,
modeli 999 i 1098 više su vremena provodili na popravku u servisu no na
cesti. Može li Multistrada okrenuti ploču?
Jedna od specijalnosti naše matične redakcije svakako su maraton testovi. Važno je odmah istaknuti kako se motocikli kupuju vlastitim sredstvima, odnosno, redakcija snosi troškove nabavke i eksploatacije, stoga bilo kakve pristranosti nema ni u tragovima. Svi motocikli 50.000 km prevaljuju u žestokom ritmu, a tijekom testnog ciklusa izmjenjuju se svi članovi redakcije, dakle, 30-ak različitih profila vozača.
Vozi se kroz sva četiri godišnja doba, a naposlijetku se motocikli rastavljaju u redakcijskoj garaži do posljednjeg vijka, nakon čega Motorradov urednički tim analizira potrošenost dijelova, uz nazočnost Ducatijevih inženjera. Od ukupno 37 modela koji su u opisanom postupku prevalili 50.000 km, motocikli iz Bologne zacementirani su na samom začelju - 999 čvrsto drži 34. mjesto, a 1098 predzadnje, 36. mjesto.