Novi pneumatik trebao bi biti jednako dobro upravljiv tijekom cijelog radnog vijeka, te nuditi bolje prianjanje na mokroj podlozi
Unatoč jasno naglašenim terenskim sposobnostima njihovog motocikla, mnogi putnici-avanturisti ipak preferiraju isključivo asfalt. Upravo toj klijenteli Metzeler nudi novu, vrhunsku izvedbu u obliku Tourance Nexta 2. Novi Metzelerov pneumatik trebao bi biti jednako dobro upravljiv tijekom cijelog radnog vijeka, te nuditi bolje prianjanje na mokroj podlozi kao i kraće zaustavne puteve.
Za to je uglavnom zaslužna nova smjesa gume s 85 posto udjela silike sprijeda te dvije različite smjese gume sa 100 postnim silika ramenima straga. Uz novu mješavinu ide i optimizirana geometrija profila. Prvi dojam nakon probne vožnje na cestama različite kvalitete? Nije važno radi li se o moćnom 1250 GS-u ili delikatnom enduru srednje klase, užitak vožnje nije čekao niti tri zavoja.
Lakonoga, neutralna i precizna upravljivost susreće vrlu visoku razinu prianjanja. Osim toga, hvalimo i nisku razinu buke kotrljanja te komfor. Samopouzdanje je odmah tu, čak i na cestama s lošijom kvalitetom asfalta. Uvjeti iz snova na dan testiranja uskratili su naše izjave o sposobnostima na mokroj podlozi a testna dionica također nije uključivala niti dio s makadamom. Što guma može učiniti po kiši i na šumskim stazama? Kako stoji u odnosu na svoju jaku konkurenciju? Odgovori će uslijediti u opsežnom usporednom testu koji slijedi uskoro. Cijena? Primjerice, u dimenziji BMW GS-a (120/70 R19, 170/60 R17) set stoji od 1961 kunu. Više informacija na
www.motogume.hr