Test | Kymco Sky Town 125 CBS: Upravljiv, štedljiv i povoljan
Novi Kymcov urbani skuter igra na kartu jednostavnosti korištenja, niske potrošnje i fer cijene. Da, Sky Town 125 je sve ono što skuter doista treba biti. Nedostaje mu tek ABS da bi bio savršen
"Sky Town je novi globalni skuter obujma 125 i 150 ccm, koji bi se trebao jako dobro snalaziti u gradskoj vrevi i najgušćem prometu, uz iznimno nisku potrošnju goriva." - govorili su čelnici Kymca na prošlogodišnjoj EICMA-i prilikom predstavljanja svojih noviteta za 2024. godinu.
Pola godine kasnije smo na Krku, za upravljačem Sky Towna 125 koji je prije par dana stigao na hrvatsko tržište. Želimo isprobati jesu li čelnici Kymca govorili istinu, te ima li ovaj gradski skuter još pokoji skriveni adut. Recimo, cijenu? O da! Ona iznosi obećavajućih 3199 eura, u što je uključen i vjetrobran te kofer marke Shad. Kako po tom pitanju stoji konkurencija? Honda za svoj PCX želi 3750 eura, Piaggio za Medley 3799 a Yamaha za Nmax 3899 eura. Naravno, riječ je redom o skuterima istog obujma (125 ccm), sličnog koncepta i namjene, koji su od Sky Towna skuplji za 550 do 700 eura.
Prednji dio skutera je prilično vitak, a dizajn općenito naglašava njegovu dinamičnu prirodu. Sprijeda i straga su svjetla LED-tehnologije, pokazivači smjera su elegantno integrirani u oplate a uski LCD-instrumenti dovoljni su da pregledno prikažu sve osnovne informacije. Kotači su aluminijski, s gumama 110/70-14 (sprijeda) i 130/70-13 (straga), a sprijeda i straga je ugrađen po jedan disk. Verzija Sky Towna od 125 ccm opremljena je CBS-om tj. kombiniranim sustavom kočenja, no na žalost nema ABS. Isti je rezerviran za izvedbu od 150 ccm, a koje nema u cjeniku domaćeg uvoznika Krk Mota. Od ostalih pogodnosti, Sky Town nudi USB-utičnicu u jednom (lijevom) od ukupno dva pretinca u štitu, te dovoljno mjesta pod sjedalom da primi integralnu kacigu i nešto sitnica.
Četverotaktni zrakom hlađeni motor naziva 'Green Power' usklađen je aktualnom normom Euro5+ te razvija 11 KS. Sasvim dovoljno za grad, no kakav je na međugradskim relacijama? Vožnja od Krka do Stare Baške otkriva svu jednostavnost korištenja Sky Towna. Ne samo da je nevjerojatno lagan u skretanjima, već to radi i vrlo precizno. Komforno podešenje ovjesa je nešto što baš i nismo često susretali na Kymco skuterima, a u konkretnom slučaju nam itekako godi. Sky Town 125 od vozača uspješno skriva sve vrste neravnina, filtrira ih meko i ugodno. Pravo otkriće su i gume tajvanskog proizvođača Kende koje su prva ugradnja na Sky Townu te se ističu gripom (na suhome) i komforom u vožnji.
Uz solidnu zaštitu od vjetra, dva položaja za smještaj stopala, te prilično opuštenu ergonomiju, još nam samo ostaje saznati – koliko troši Sky Town 125? Nakon cjelodnevne vožnje, instrumenti su očitavali da je jedna litra goriva dovoljna da prevezemo - 52 km. Dakle, 100 km s dvije litre. Čini nam se da su čelnici Kymca na EICMA-i - govorili istinu.
Tehnički podaci
Kymco Sky Town 125
Motor
Zrakom hlađeni, jednocilindarski četverotaktni, dva ventila, klasičan karter, elektronsko ubrizgavanje goriva, variomat
Promjer x hod 52,4 x 57,8 mm
Obujam 125 ccm
Snaga 11 KS (8,1 kW) pri 8500 o/min
Okretni moment 10,6 Nm pri 6500 o/min
Okvir, ovjes, kočnice
Čelični okvir, sprijeda klasična vilica, straga oscilirajuća vilica i dvostruki amortizeri. Sprijeda disk, straga disk, kombinirani sustav kočenja CBS
Kotači alu-legura, 2,75 x 14, 3,50 x 13
Gume 110/70-14, 130/70-13
Masa i dimenzije
Dimenzije D x Š x V 1940 x 750 x 1340 mm, međuosovinski razmak 1320 mm, visina sjedala 770 mm, suha masa 126 kg, spremnik goriva 7,0 litara
Garancija dvije godine
Boje siva, crna
Cijena 3199 eura
Zajednica | Komentari